Instead, I'm going to mainly focus on making friends and socializing!

BeautyByAllyson

Instead, I'm going to mainly focus on making friends and socializing!


59 7
yeah sure!!! im Leah 💜wow u have a lot of followers!!
YAY
hi ALLY
MISS YOU LOADS
Yay!!! You're so sweet!! I'm Queen__Savage (remix to find mah name cuz I don't like to be exposed)!! Can we be Besties? ILY XXX
ALLY THANKS GIRL 💗 How are youu 🌸🌸💖
ahhh ik passionfruit is awesome! sorry for late reply! 💕💕💕
please like my recent! and check out my account!
hi!! I have a question, would you be able to tell me what app u can use the glitter pen?
my profile pic is old, and I forgot what app it was lol
hi iam angel iam probly going to donthe same
if you love beauty & fashion, check out our account!! 💅🏼💋
ur so talented! keep up the good work!💖
plz follow me!
well then hi! I’m Kathy and I need friends
hi I am following you
heyyyyyyy can you pleaseee follow meee?❤️❤️
can we b friends? I will mention u in my bio
*i definitely don’t mean to self advertise, just letting you know) hi pls follow me or enter my contest❤️ it would totally make my day and I love this collage!
Hi (sorry for the copy and paste message you probably hate them) we was wondering if you would like to join the kawaii club all you have to is fill in the sign up sheet and then you will get the password and we will be doing a bunch of fun stuff like spreading the love, holding contests, making icons and quotes and funny jokes and pic collage stuff in general have a great day 💗🍉💗🍉💗🍉
hoping your still active cause you didn’t post pics but you said you’d mainly be socializing. I commented on your account years ago after coming across it and didn’t get a reply, which is understandable because you get many notifs on pc. basically I came across the account again and if you’re socializing more I wanted to say hey again, hope you see this haha. love your old posts btw
(self advertisement) Ur posts are amazing! Would you like to join my galaxy contest? You automatically get a shoutout! So hurry up, it’s due to 10 February! Thanks and have a nice day! -KittyStarLM
hey you probably won’t remember me but my account use to be called Dancemomslover300 and then Sassy_n_classy. please message me! ~k x
can you follow me and can you please enter my icon contest?
follow or follow❤️
what?
Hi I’m having a icon contest on my page! Could I have a feature?