trying out a different style ๐Ÿ‡ currently getting ready to go to the mall and listening to bastille ๐Ÿคค wishing you all the relaxing sunday you deserve. i love you ๐Ÿ’—

826x744 ASTRID_SAENZ

trying out a different style ๐Ÿ‡ currently getting ready to go to the mall and listening to bastille ๐Ÿคค wishing you all the relaxing sunday you deserve. i love you ๐Ÿ’—


Heart 323 Response 8
Love Bastille! But isn't Panama green all year around? I love our different seasons but am no winter person so that's why spring feels like a carnival ๐Ÿ˜„
this is beautiful omg, i wish i half as much talent as you, youโ€™ve really been putting out amazing stuff and iโ€™m so proud to be following you ๐Ÿ˜Šโค๏ธ
This is so pretty !! honestly everything u make is pure art oof
omg this is GORGEOUS!
also, yesss reviews are such an amazing idea!! (I didnโ€™t invent them, just in case you thought I did) I rly loved the idea of them so I decided to do a few :D
oml this is a bEAUtY ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ’ซ
wow love
and thank you!
thank you so much!!๐Ÿงก๐Ÿงก
this is awesome!!!
thank youuuuu iโ€™m living for your account right now oml
This is amaaaaazing! You are SO active Whoop whoop <3
lovely ๐Ÿ’ž
I love this so much sksks
and YeS itโ€™s always a good Sunday when listening to Bastille
AW TYSM
omg how do you do so many quality edits in such little time ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
thanks :) weโ€™ll see if i miss school lol
stunning omggg ๐Ÿ’ž๐Ÿคฉ
you know, I donโ€™t think I see enough purple in my life because as soon as I saw this it just struck me as incredibly purple and I really love it ๐Ÿ˜Š I also love Bastille, whatโ€™s your favorite song of theirs?
woahhh how are you so amazing at making collages๐Ÿ’๐Ÿ’
congrats on the feature
congrats on the feature
OK WOAH THIS IS AMAZING
congrats on feature!!!
Sorry for the self-advertising but I have a contest on my page if u wanna come check it out!
this is GORGEOUS btw
also abt ur Spotify: um never delete any playlists bc as much as you think its โ€œcrowdedโ€ itโ€™s simply an ginormous gift of inspiration itโ€™s lovely. I always go there if i need to find new music, also mine got hacked and im in process of getting it back. bc i was working on a hogwarts houses playlists but now i must wait.
but yeah other than that Iโ€™ve been really behind my reading bc of my english class so i hope when summer comes, i can catch up on those 11 books good reads says im behind on.
congrats on the feature!!!!! this is honestly STUNNING
this is beautiful to say the least ๐Ÿ’— hope you're doing well :)
cONGRSTS ON THE FEATUREEEEEE
wow this is stunning
yessss stunning
congratulations on the feature!!!!
please join my icon contest!! it would mean a lot!
8 BY BILLIE OMG. Also, congrats on the feature!!
FREAKING LOVE THIS๐Ÿคฉ
I love this artsy style ๐Ÿ˜
WoW!
HUGE ICON GIVE AWAY MY PAGE!
please go like my most recent remix!! Iโ€™ll like all of your collages if you do!
This style is amazing! ๐Ÿ’œ
Double WoW!
omg that is 8!!!!! that song literally represents my love life cause my crush is like totally ignoring me but I still like him! girls like me really donโ€™t know what to do...
OMG this is sooo good you deserve so many more followers!! xx โค๏ธ
follow me
hey wonderful collager! would you consider entering my icon contest? it would mean a lot to me if you did! sorry for self advertising
hey! congrats on the feature! this is sooo cute! ๐Ÿ’›๐Ÿค  [im ali btw]
pls enter my icon contest! PRIZES INCLUDED! closes Thursday, June 6th! donโ€™t miss it! hurry!
PRETTY
omg Bastille! I love them so much hehe. what do you think of their new songs
OMG THIS RIGHT HERE IS SO TALENTED I LOVE IT AND CONGRATS!! ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿ’“
would you like to join my new team games? the theme is old Disney channel and the themes are Hannah Montana, wizards of waverly place, the suite life, and good luck Charlie. only 5 spots per team, so hurry and sign up if you want to!
โค๏ธ
this is so cute!!!
{Sorry for the copy and paste message ๐ŸŒป} Hello! I have an icon contest on my account! Itโ€™s for my new YouTube channel, and Iโ€™d love if youโ€™d enter! All you have to do is read the rules and have fun! โ˜€๏ธ I hope to see your entry! ๐Ÿ‹ Remember to be creative! ๐ŸŒ™ Also, congrats on the very deserved feature!! โœจ
๐Ÿ’—
FOLLOW ME!! :))))
wonderful, as always!!
come checkout my contest
how are you so good !๐Ÿ˜ฎI canโ€™t ReaLatE
pls enter my contest!!!!!! ๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜
hi
I just started can somebody plz follow me
thereโ€™s a contest on my account
go check out my new edit!! lemme know what u think!!๐ŸŒปโค๏ธ
cool! โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
looking for an icon? come fill out my form and Iโ€™ll make you one as soon as possible!โœจ๐Ÿ’•
awesome post!! keep it up kid!! ๐Ÿ˜†๐Ÿคช๐Ÿ’•๐Ÿคž๐Ÿฝ could you Like my recent post i worked real hard on it... thanks ๐Ÿ’•๐Ÿ’• can't wait to see more of your collages
Iโ€™m the 300th like I feel special :3 let me know what you guys think of my collages please!
good job. go check out my contest on my account
amazing!!!!
hi please enter my challenge before itโ€™s too late. we really need more people.
hey guys sorry for the copy and paste buuuut, I just made a new icon contest. I hope you all join!! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
hey Iโ€™m Ali! I need some friends on this app! this is crazy cute btw โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ