pt 2
I’m really happy with how this turned out!!

trackandfieldlife

pt 2 I’m really happy with how this turned out!!


76 1
DANG GIRL
THIS IS BEAUTIFUL
oh my god this is gorgeous
ikr! and I got a gold colored one!!
bro how i get 28 features and 8 fan pages!!!!!!!! i dont got a one feature or one fan page!
This is stunning 😍
wow this is beautiful 😍
DAMNN THIS IS ART🙌🏼🙌🏼🥰
I LOVE❤️👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
again love the message🖤❣️❣️
also, you’ve been an icon on pc in the years i’ve been here but i’ve never really met u😅 i’m faith🧡
i’ve been on pc 5 years and i’ve looked up to u🙌🏽
ofc❤️aw i love that name! so nice to meet you💓💓
how’s ur day going✨
thank you!!
aw sounds like a nice day💓 i’ve been doing some drawing and reading☺️
thank you!! I’m loving this theme/series by the way! :)
it’s literally so beautiful
how are you btw?
yea it has been weird! I’ve been staying busy though with workouts and open gyms for volleyball just started! I’ve had some friends over too 🤭😂 and I get you! i wish I could finish track season too there were so many amazing seniors that I won’t get to know 🥺 hopefully you’ll stay in touch with them though!
woahh this is so pretty!!
ya 😢
I’m doing pretty good. ✨ I recently reconnected with someone from school, which is crazy because we never exchanged numbers so it’s a miracle in itself
how about you?
pretty and try
tru
fr tho🙌🏽 i’m reading please stop laughing at me by jodee blanco
it’s a true story about a girl who’s been bullied her whole life...brutally. it’s horrible to hear what she’s been through but very eye opening
i have to read it for summer reading👌🏽
yess. I love your art!
Even if I don’t have IG, I always check your account out, because it’s just too good!
stunning🤩❤️
it is fun yea! and that’s awesome!! I’m glad they’ll do that!
yes ✊🏿✊🏾✊🏽
AMAZING
yeah ig😅 it’s good so far, but really heartbreaking
i love the colors!!! gorgeous work!!
YES OMG THOSE COLORS ARE EVERYTHING 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
I hope 🥺 and aww that stinks but hopefully you’ll still text each other and stuff!
BEAUTIFUL! 🦋💕✨
this is so STUNNING what🤩🤩💞💓💘
omg this is WOWOWOWOWOWOOE
I am happier than you it’s AN AMAZING JOIOB
aaa jooob
Np! 🦋💕✨
ahshsjjshs thank u🥺 ahahaaa yes😂👏🏽 kArEns
aww 🥺 and I hope you get too!! let me know what they sayyyy
🤩🤩dmdmmdndneb this is so pretty omg
hi, how are you doing?
thank you so much! 💓
✨♥️Hey there! it’s Mary11am here! I just wanted to remind u to stay safe, stay strong and stay positive! ♥️✨
so pretty 😱❤️
wow love this❤️❤️❤️
hey how are you?
hey I would love it if you joined my icon contest! :j
S T U N N I N G 🤩🤩
stunning!!
ahh no worries! I missed you :)
I’ve been doing good, I haven’t really left my house because my mom is prone to respiratory illnesses, and I don’t want to risk anything.
I also have to choose between seven different plans to do for high school next year ack they are all variants of each other.
but how about you? :)
online or in person next sem?
don’t be sorry! I’m sure you’re busy! how are you?
one of them is four days a week online, two days a week online, morning and night classes, and one other that tbh I don’t really understand yet. Everyone is going to vote.
Aw, that sucks. Your senior year of uni is going to be taken away. :(
thanks! how are you?
aww that stinks! I get why you have mixed feelings, hopefully you can enjoy your senior year second semester though!
my school is going al 5 days with masks, which I am happy about! hopefully no one will catch it though! we had the option to go all online, but I prefer in class. hopefully it will stay that way!
has anything been said about track season yet?
go check out my recent collage to figure out how you can get a shoutout on my account 💛!