•tap•

something a little crazy and different! 😂 how have y’all been? It’s been crazy for me, my cross country practices have started up and I’m running 5+ miles a day so that’s fun 😬😅  
Qotd: Minecraft or nah
Aotd: Minecraft duh

750x560 wanderingdreams

•tap• something a little crazy and different! 😂 how have y’all been? It’s been crazy for me, my cross country practices have started up and I’m running 5+ miles a day so that’s fun 😬😅 Qotd: Minecraft or nah Aotd: Minecraft duh


Heart 51 Response 0
LAKDHFHDJSL THIS IS SO AMAZING WHATTT
awww thanks!! and i’ve heard of those a lot recently and they seem really cool! i think my friend has one so someday imma go over to her house and have her do my hair with it 😂😂
THIS IS SO SO SO AMAZING
I love the aesthetic of this collage! 💕
YASSSSSSSS
i love this
np, you deserve it 🤩 and omg that would drive me insaneeee 😂😂 i bet it looked great tho!!
Thank you for the advice! 💕
omg wait i was looking at the wrong username oof (my phone glitches and does that)
gAH THATS EMBARRASSING i’m NOW DELETING MY COMMENT i’m EMBARRASSED
OK SO NOW THIS IS STUNNING KARMAAAA
GORGEOUS
AOTD: minecraft yuh
love thissss
omG THIS IS AMAZING
aotd- Minecraft all the wAYY
5+ milES?? WHAT YHE HECK ARE YOU LIKE A SUPERHERO OR WHAT?
thank you!!✨
<3
💗💗💗
💕💕
stunning!💕
THE TALENT THAT IT TAKES TO MAKE THISS LIKE WOWWW 🥴🙌🙌
THIS IS STUUNNINGGGGGG
kk thx
Thank you! ❤️
I don’t think I’ve ran 5 miles in my entire life.😂 go you
Minecraft obviously.
11) I miss being a careless lil kid. 18) dO I uSe SaRcAsm ??? of course. 33) single✌🏼 I’ve never been in an actual relationship lol. 39) The Immortal Life of Henrietta Lacks. it’s really interesting.
& thank you!!!
aw thank you!! and yess I agree
gorgeous
Nd ur account is #goals
oMLLLLLL THANK YOUUU 😂
this is Gorgeous!!
awh thanks! this is amazing!
ayeeee
yAy thanksssssss
aw thank you💗
Awww thanks Karma! 💓💓 I’m love reading crush quotes hahah this is just beautiful!
I’ve been pretty good. ☘️ School and all kind of degraded my mood but what the heck
how about you? 🙃
NO
WAT
AHHHHH
COOL KARMA!
It’s my first year for hoco hahah
Ahh so cute! If it’s okay, you TOTALLY have to send me some hoco pics
I’m not sure? 😂 I’m going with a friend group and I’m just tagging along, I didn’t even know there were themes.
ooooh yess I totally will
yesss
very lovely ❤💗