I'm going to miss you all so much😭💘💗 I'll be logging out for the last time by the end of this week xoxo

acciofandoms

I'm going to miss you all so much😭💘💗 I'll be logging out for the last time by the end of this week xoxo


53 2
NOOOO THARUU DON'T GOOO. however, HAHA it's ultimately your choice. we understand that you need to go. you've been such a great friend to many many many people. we love and will miss you forever. hope you'll have an amazing life ahead! 💓💓💓
I am going to miss you so much!!!!!
I wish you the best!! Good luck with school!!❤️❤️
aww if you think so, then you should!! and thank you so so much!!! i'll miss you so muchhhh
good luck with everything!! We’ll miss you
❤️❤️❤️
I’m going to miss you!! you were always a big
inspiration to me!💕💕good luck in the real world
ahhh Tharu even though we didn't talk much you always liked and commented on my edits before anyone else and it really made my day ❤️we'll all miss you and I Hope we could've talked more ahh😘😘
WHAT IS HAPPENING?? don't leaveeeeeeeeeee!!!!!! PLEASEEEEEEEE OR TRY TO COME BACK!!!! no you can't leave! I live this account to much!!!! please...😭😱😨😰😢😧😲😭😭😭
okay...😭 will you ever be back?? I can't image PC without you?!💖
please do think about ittttttt!!! I'll miss you soooo much!💕 maybe comment when your finally leaving so I can one last goodbye...😂❤️
Bye! I love your account. Good luck with exams and life. May love and luck come your way. 💜 This is such a beautiful and heartfelt thank you and goodbye. Never forget PC for us! :D💜
omg I'm gonna miss you so much! you were one of my biggest inspirations, but I respect you for wanting to move and put school as a priority. I hope you have an amazing year and your tests go well. lots of love and luck, morgan (Fandomonium0)
ahh you were so AMAZING! I'm gonna miss you so much!! I hope you have an AWESOME rest of your life. Take care!!❤️❤️❤️❤️✨😭❤️
i miss you so much Tharu! i hope you pass all your finals and everything! i'm finally back! and i hope when everything calms down you come back on here and talk with me! i'm gonna miss you and our conversations about absolutely anything and everything! you are one of my greatest friends on this app and i probably would have left months ago if we didn't become friends! i love you girl and i'll miss you forever! 😭😘❤️
and i can only follow you on instagram with my slime account @molloryslimes because my mom checks my personal account and i would get my phone taken away for talking to someone i don't know in person, but i also have music.ly and the app tbh
ilyt tharu and change in plans i made and hp account called @alohomora.ig
because if we talk on my slime account my friend would get so confused 😂
oh i changed the name it's @reparopotter
okay... bye for the last time I guess!💕 pLEASE TRY TO COME BACK! and enjoy the FOB concert!! hope they make you super happy and are as amazing as they look...!❤️😰😫😭say hi to them for me😂 have a good life and hope you come back! <3 Believers-never-die❤️
OMGEE YOU LUCKY THING!!!! and please do! give Patrick like a high five for me of you can😂 even if you'll back to PC just to show me pics of the concert I'd love that!!!!!😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! well ok then.
😧
^poor rea
rip rea
OMG NO
WHY WHEN I COME BACK HAVE YOU LEFT?!