•• SHOUTOUT TO ••
TheFrenchistFry!!
She’s an absolutely amazing person and she makes stunning collages!

I had no inspiration for a while so that’s where the quote came from- going take a little break so I get INSPIRED... so... *runs to Hawaii screaming

-light-

•• SHOUTOUT TO •• TheFrenchistFry!! She’s an absolutely amazing person and she makes stunning collages! I had no inspiration for a while so that’s where the quote came from- going take a little break so I get INSPIRED... so... *runs to Hawaii screaming


343 4
stunning
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG AHHHHHHG
how! just howwww
this is AMAZING
#FEATURETHIS
CAN I HAVE THE DOGGY BACKGROUND
wowowowow this is amazing
ahahaha hahahha
tysm for dah bootyful spam 😂😂
this is DEFINITELY better tho!!!
omg tysm that means a lot coming from dah amazing person who did dis amazingness!! I can’t find wordsssssss AGSIDBKSUAGZNXBSOHDNZLZJSBDOSJSBZUSIBDJjavxizisbsbxijJsbdj
😍😍😍😍😍🤫😍😍😍😍😍
ahahaha
CAN I HAVE THE DOGGY
this collage has the most relaxing, comforting vibe. the fonts are so beautiful together and the square thing makes it so flawless and AHHHHHH the blurry “focus” is just so perfect! it matches the qoute and looks amazing!! AHHHHHHHHH
hahahahahaha TYSMMM LY
everything u said back at cha! 🤦‍♀️😝❤️
TYSM! 😙💖
np!
how many coconuts did you eat in Hawaii
ok ok
here’s some diamonds to eat 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
you love eating everything
hey, round three is out in the season games . can you please notify everyone else in your team. (soz for copy and pasted message) ☀️🍁❄️🌷 NO EATING THE EMOJIS
just a theory
hahahah ❤️❤️❤️
don’t give up on the contest I bet your entry would be just as amazing
thx! I love this btw💕
this is beautiful!! have fun over your break simmy, see ya when you get back 👋🏼
of course!! are you vacationing to Hawaii?? or was that just the caption😂
😂 Love this!
S i m r a n . . .1 . t a k e m e t o H a w a i i w i t h y o u. 2 . T H I S I S A B S O L U T E L Y S T U N N I N G
AND I'M 100% SURE UR GONNA GET UR INSPO BACK SOON...I BELIEVEEEEEEEEE IN U 😂
yea you have totally said nothing
I love this! 😻
this is beautiful 😱😍❤️
oh ha 😂 I was gonna say I can’t believe it cause I’m actually going on the 31st 😱😱😂
HAIIIII
love this btw
This is beautiful!!💗👌🏼🔥💯💯
Do you wanna chat💭with me?🙂
thank you so so sooo much!!♥️♥️
thank you💛
queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
wanna collab
THIS IS STUPID
I HATE YOU PC DOSENT WANT YOU
this is stunninggggg!😍
^^^ignoreeeee it💖
ahhh tyyyy you tooo💖
Teams are up! Round one posted! Go enter💖
oh i was confused. then why does he (i assume 😬😂) “want her”
taht person is really weird😂he or she called me “babe” and said. was there gurlfriend😂how weird
its ok😂ya thats sooo weird
i need to go!Byeee!see ya!❤️❤️❤️❤️💐💐✨🎊😝😊
tysm!!❤️❤️
yw !! :)
yeah! first time back in 12 years 😂 I’ll send you lots of pics 💕
the 3rd one is awesome 🤩
OR THE LAST ONE 😍
which should we do?
OMGTHIS IS BEAUTIFUL I LOVE HOW FOCUS IS BLURRY NDWKDBSKDB
HOW R U SO CREATIVE SUNNY BURSTTTTT FJSIDSBDJ
YES AND IT WAS SPARKLY ✨✨✨
HAHA WELL I WAS *cough* BORN THERE!!😂 I don’t remember much though so it’s all gonna be pretty new
gtg-
lol 😂 please don’t die Simmy!! I’m a military brat through and through, my mom is native to the islands so...
Yeah idk...
Exactly what I thought!
Me too
is it ok if I use the quote “everyone is beautiful”??
cuz I just got some inspo for it😂🤦🏻‍♀️
but if not, i can one of the other ones
It was fake
can I pretty plz Collab with the amazing, incredible, one and only!!!!! *dun. dun. duuuuuuuun*
-SunBurst-!!!!!!
this is sooo cool
thank you so much!
I'm getting through it
LOL i never became awesome i was born awesome 😎 jkjkjk T_T i wish
hahahaah
ahahah^ yes natty
OMGGGGG MY EYES HAVE BEEN BLESSED BY THIS AMAZNG PIECE OF ARTWORK!!! AHHHH HAS LEONARDO DA VINCI COME BACK TO LIFE?!? NO...ITS JUST YOUR LOCAL COLLAGER SIMRAN BACK WITH ANOTHER STUNNING COLLAGE FHSJKWKAKA AHHHH SORRY THAT WAS SO WEIRD 😂
YASSSSSSS umm since your so much better than me.....I can remix a background and quote and you can put it together??
No i wasnttttt ahahah BUT ELLA WAS
@ella YES SHE LEONARD-A DA VINICI-A
idk ok i'm tired 😂
but yass this is beautiful
OMG ELLA AND I WERE LEGIT TALKING ABT BEING TWINS TODAYYYY
WE HAVE LIKE A THREE SOME TELEPATHY THING GOING ON DJSKDDHDJ
i'm deddd lolll so u know that ella and i are best friends irl right?? so we text each other a ton and we always end up saying relatively the same thing at the same time and i swear we have telepathy 😂 it's actually kind of scary
like once we took one of those yt quizzes about stuff and we got the same score loll MULTIPLE TIMES TOO
random stuff that u prob don't care abt^
but the more u know :)) also OMG I DIDNT LIKE THIS COLLAGE UET HOW COULD III
ella i hope u don't mind 😂
😂
:3
:l
:p
:c
:v
owo
sorry for my random spams lol
NO PROBLEMMMO
NEW ICON
SNAZZZZY
YES TRIANGLEY BURST
(^ー^)ノ✨✨✨✨✨
THAT EYE THO DHSJDHD
wait..... R U A NINJA
POSSIBLY
yayay tq tq
:D
huuuh?
my name is -SunBurst-
BUT I AM TR1ANGLES
*gasp
I LIKE YO NEW USERNAME
We can be the username changing buddies!
TRIANGLE COLLAGE FOR YOU:
oooooo like ur name Change
FANKS you
^^^ 👌🏻
yasssssss bro sprinklesssssss
AHHHHHH NAME CHANGEEEEE FHSJAKKAKSKAKAA
i clicked on ur account and i was like WHO THE PINEAPPLES IS THIS PERSON and then i saw the collages and was like OHHHHH ONLY ONE PERSON I KNOW CAN PRODUCE THAT MAGIC: SIMRANNNN FJSJAKKAKA AHHH
omg i saw natty’s spam 😂 dyinggggggg yes we are telepathic and it’s kinda scary actually o_O but uh yeah 😂
omg i’m gonna change my username to -CheeseTrapezoids-
but it may be hard to find an icon 🤔 ahahha
ahhhh ur icon keeps changing 😂 ahhh it’s late here...oops i cropped out the time on the screenshot i put in remixes...but ahhh i’m gonna be healthy (nope we all know that’s not gonna happened XD) gnnnn 💕
smh i just realized i started all my sentences with “ahhhh” TELL ME AM I RLY THIS HYPER *starts bouncing up and down* okay yeah
😱😱😱😱😱😱
name change is on point! 👌
even the icon is going BOOM BOOM BOOM
I just realised that didn’t make sense! I mean keeps changing 😂😂😂🤦‍♀️
and all dah changes r rlly cooool!
well they r all awesome!
HAIII AHHHHHH THE NAME SIMRAN!! i saw the comment and was like, who's that?
😂
thanks💛
omg did you change your username? it’s awesome
AHHH HOLY COW THIS IS JUST AMAZING!!!!! I LOVE ITTT #FEATURETHIS!
:0 you changed your username!
OMG DIS GOT FEATURED!! I KNEW IT!! it was toooootally me! 😝😝
I JUST HAD THE MOST TRAUMATISING EXPERIENCE EVER SIMRAN...MY HEART LITERALLY STOPPED BEATING, IT WAS THE SAME TYPE OF FEELING AS WHEN I READ CINDY'S COMMENTS ON HER OWN ACCOUNT...AHHH I SEARCHED UP -SUNBURST- AND UR ACCOUNT WASN'T THERE AND WAS LIKE OMG OMG OMG DID SHE LEAVE?! and then i realised :D
yeeee i love ur new username
I KNOW WHO YOU ARE ALWAYS MUAAHAHAHAHAHAHAH
AHHHH USERNAME CHANGE!!! SIMMY I LOVE IT SOOOOOOO MUCH 😍😍
Hi! I’m not sure if you entered my games in round one or not, but please make sure to do so! (Eek sorry for copy and paste lol)
COME TO MY ACCOUNT TO SEE WHO WON
*says in a manly voice*
*giggles and everyone turns to stare*
nice username
hi cool pics also love the username
hi ! I’m a new acc anyone wanna do follow for follow & shout out for shout out? also rlly great job 💓💓🎉
AH CONGRATS ON FEATURE!!!
I’m warning you that this is a copy and paste message! The 2018 Awards are here with 18 different awards for collagers of all types and 3 special awards! Come now to nominate your favorite collagers before it’s too late. Remember to read the rules before nominating. May the best Collager win!
go checkout my Instagram evelynlucy
I feel the same I also get bullied
COOL
come follow me everyone I do amazing things!!💘
yes
HIII I LOVE THE collage
love the collage ❤️❤️
LOVE THIS💗💗💗💗💗💗💗