🌐11.07.21🌐

realised I got a couple of dates wrong in previous collages oops,, wdy think about this aesthetic?

qotd: horror movies yay or nay
aotd: ABSOLUTELY NOT🧍‍♀️
bonus q: did yk 🌐 emoji existed???

baioretto_

🌐11.07.21🌐 realised I got a couple of dates wrong in previous collages oops,, wdy think about this aesthetic? qotd: horror movies yay or nay aotd: ABSOLUTELY NOT🧍‍♀️ bonus q: did yk 🌐 emoji existed???


44 0
OMGG THIS IS SO COOL
I’ve been doing good! just been really busy bc of 4th of July things :D wbu?
WOAH
WORDS DONT DESCRIBE HOW AWESOME THIS IS
how did you do the text?! it's amazing!!
a: i haaaaate horror movies so so much
also no i don't know about half the emojis that exist tho😂
THIS IS JUST AMAZING
HOW DO THEY KEEP GETTING BETTER AND BETTER
not fair😩
aotd: yesssss
only if i’m watching them with someone else lol
OMG I LOVE THIS ONE SM
ITS SO COOLLLLL
aotd: well i like them until i have to go to bed
yoOO THIS LOOKS SO COOL WHAT- @caption I can’t stAnd horror movies, mild ones maybe as long as it’s not too late at night :’) and bruh I swear they add new emojis everyday like I don’t know over half of them-
also don’t worry about getting dates wrong, I do it all the time and then regret merging layers because I can’t change it- at the start of the year I struggled to get used to writing 2021, so half my drawings from January say 2020 lmaø
This looks amazing!! Love it so much ❤
re// tHANK YOU!! you know me adding wayyy too much details to characters for no reason :’) waiT really- I don’t find my style that unique, idk it’s like a mismatch of my favourite artists and my friends’ styles,,, aaa- and yes I did eventually sleep :’)
GORGEOUS
amazinfgggg
AHH IM LOVING THIS - ITS AMAZING
❤️
BRUHHHH
I LITERALLY LOVE THIS SM
amazing!
WOAHH
I LOVE THIS WOW
BRO
THIS IS LITERALLY A FREAKING MASTERPIECE
THE VIBES 😩✋🏻
aotd: NOPE NO WAY
and yes ik that emoji existed because I decided to spend some time staring at emojis 😪
haha true-
I think this aesthetic really suits you!
Thank you 🥰
I saw it while looking thru emojis-
and I h@te horror movies-
re//: I knOOW- when I watch a movie I wanna chill, and get really into it and the storyline not jump through the ceiling in fear and then be unable to sleep for weeks thinking about it- and wAIT WHAT A HAUNTED HOUSE EMOJI- SINCE WHEN— I’m literally scrolling through some emojis right now and since when was there so manY
WHAT THIS IS SO GOOD
aotd: NOOO IM WAY TOO SCARED LOL
haha fr they are so scary like i think it’s gonna end up happening to me
and TY
IKR 😅
THIS IS SO CUTE
OBSESSED
STUNNING
BEAUTIFUL
aotd: oml YES I love them😩
horror movies are so funny tho- like I was watching scream & there was this scene where this girl gets crushed in a garage door & it rolls up & she gets crushed & I remember thinking “couldn’t be me🤨” like ma’am how does that even happen..
OH AND I love watching spooky videos on youtube too like omg like obsessed I’ve seen this creepy video of a girl that died & her last video was so weird it had this glitch & it looked like she was stabbing herself in her neck & u could hear a voice behind her & it was pretty spooky🤨
omg and Robert helpmann omg don’t even get me started on his youtube channel 🥲
is it bad that I laughed at his channel? like there is a girl named daisy & she is a corpse & this guy is just hanging around with her & playing hide & seek with her and stuff & nobody knows if it’s real or not BUT the comments😭😭 literally the comments was “omg daisy be looking so cute😍” “period bestie!!” & stuff like that & I’m literally laughing at this..😃
girl- anyways I commented too much😍
u after reading my comments: “anyways lemme block this girlie real quick🥰”
woahhhhhhhhh ur collages wow i literally have noooooowords
gaahhhhhhh this is so pretty 🥺❤️
😂💓your skill level already unmatched
i love this woahh🤩