NEW WEEK
i took my quarterly.
yeet. 
i started playing my old wii system again with wii party and wii sports and stuff...

it’s fUn

PicHighSchool

NEW WEEK i took my quarterly. yeet. i started playing my old wii system again with wii party and wii sports and stuff... it’s fUn


6 14
YAY
also first :))
now I wait.
heyyyyyy
seconddddd
whoooooo
jammooooo
hi
:)))
I don’t even rp here anymore. all I do is show up, say hi, then get sidetracked by something else and leave
emmm
hi
helloo
hehe my dogs chasing her tail
o
heeeeyyyyyyyeyeyeyeyeye
hi
rio
Wii
hey so
yOo
wiiiiiiiii
yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
yo yo
oooooooooooooooooooooooooooooo
yOoooOoooOooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
*taketh deep breath* oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
hiya
yo.
I is bored
hey
rp??
sure
ok
I’m probably going to put up audition sign ups for Heathers the musical if anyone ever comes on
but the world is quite empty rn...
silence.
the people are quiet.
the voices aren’t speaking s
loneliness
throughout
heyyyy dang Maya can’t sign up cause she got kidnapped. dang dang diggity dang-a-dang.
I made a chicken cannon in Minecraft.
👏🏼👏🏼
caN we rP
dustin wandered around, he put some weird green contacts in his eyes and kept blinking trying to adjust them
YES PLEASE
and oooh chicken cannon
it’s great. you make a tall one block wide tower of any block, then on the hugest block put one block on each side, then go up two more on the four outer blocks, then start putting chicken in the middle, then once there’s a lot of chicken and the game is really glitchy you put the block on Top, making the inside a one block space, then break one of the middle side blocks and BAM chicken cannon.
Reyna blinked, “What do you mean she was suddenly discharged?” Reyna asked. She wanted to check up on the little girl who she had covered the medical bill for. “There has to be some sort of mistake. She couldn’t have just been let out,” she added. “I’m sorry,” the receptionist apologized, “The family just abruptly left, leaving only this behind,” the receptionist said, pulling out a fox charm necklace. Reyna’s fox charm necklace that she gifted the little girl. “That’s mine...I gave it to her as a gift,” Reyna furrowed her eyebrows, taking her necklace back, clasping it on her neck. Somethinh didn’t add up here.
ignore discharged, wrong verb
I remember that I used to make creeper cannons all the time
I’m back
hi
hiya
okay so I burned myself my curling iron on my chin and I feel the burn on my ear??
aw
hi
:))
if you guys are on
let’s rp
and sims 4 university is coming out soon
ok
iM eXciTeD
yeeeee
fun.
the birds work for the bourgeoisie
yes ma’am
you didn’t see that
what
whoohoo maya is still kidnapped but also idk what’s going on cause Brooke’s people kidnapped her. :D
;)
good
😂
the man that kidnapped maya was torturing here
*her
mY kIdS cAn’T hEAr mE cAUsE thEyE’rE lIstEnIng tO kEds bAHp.
oop-
i follow kidzbop
they’re lowkey not all that bad
KEds bAHp kArEn
no have you seen the kids Bop Karen vidoe
Maya was screaming and sobbing, trying to escape to no prevail.
*kidz
i have
it’s so funny
ikr
she cursing that passenger
the driver kept apologizing
she’s so mean tho 😂😂 “cAlm dOwn!1!1!!1!1!1”
i’ve also been obsessed with this song recently
she literally looks like a psychopath
what song?
I’ve been obsessed with when the party’s over by Billie Eilish
if the world was ending
i saw an ad for it
julia michaels was in it and i said HECK YEAH
i love her and her songs
and it’s such a good song man
niceeee
I’m on my T.O.M and I feel like I’m getting stabbed in the gut the cramps are so bad.
i feel you
shark week has been rough
😂😂
I replied for maya btw.
oh sorry
They then stopped and said “tell us where dalton is, tell us what you know”
oh sorry
i was watching tv
“I don’t know ANYTHING!! I SWEAR!!” Maya screams.
hey
I just saw that new maleficent movie and it was pretty cool😎
fun.
Hiya
Hi
I just spent forever cleaning my room
And once I finally get back loneliness has again corrupted the rp...
I’m here
hi
hi
hi
😏
hi
Brooke I replied
I need help
hi
I rly need to get started writing
but I’m too sleepy
I really need to finish a drawing
Brooke
I is having trouble with my drawing TwT
ok I’m done.
my dog is the cutest.
I am having the best of trouble with my drawing TwT
And yes your dog is cute
yes.
boop
hi
respect the drip, Karen.
h
hiya
joan says hi
hey
hi
hiya
hi
I is bored
hi
hi
well then
I don’t know what to wearrrr
I’m doing an art project. :D
hi
30 minutes later and I still have noothing to wear
my pupper and cat fell asleep on me
yeee
hi
i’m happy
there is now a new series in our rp side shows
remixing my [blank] till [blank] comes back
this first season we have remixing my dog till brooke comes back
can’t wait for episode 4
😏
i can’t wait till jalisa is what gets remixed
😂😂😂
heyyyy
hi
I escaped and escape room
I is back
bonjour
hiya
hi
salut
I is bored
hi
hiya
I’m seeing high school musical at my future high school rn!
cool👌🏼
which show
hey
Hiya
hi
hiya
oof that reminds me our play is this friday
hiiii
me tired
Bc me didnt go to bed until 5 or 6
but me want to rp
oooof
I am now turning evil spinel into a E-Girl.
hiya
I’m starting to become addicted to six
oop
I almost had a panic attack earlier and I can’t eat.:)
so how’s your day going
wait Six the Musical? that’s my favorite musical. :D
my day is going... it’s just going.
I don’t know what to do with my drawing yay
yes six the musical :) I’m obsessed with Dont lose ur head
I’m sleepy
My god don’t lose ur head is my favorite song
Anne Boleyn is greatttt
UgH
yOu gOt thIs Iris! I bElIEvE in yOU
also Iris did you see my drawing? :D 😂😂
Yeah, I’m so close but so far
this weeken has been very quiet :/
yeah...
it should stay up tomorrow cause most people won’t have school, right?
whoop whoop no one is on
hi
heyyyy
?? what’s tmr?
oh Veterans Day
I have school Veterans Day
oh noooo wth that’s not right.. :(((
I don’t have school
I have school
ooooof that’s a rip. I don’t have school. but it sucks cause I have to do homework
Yeah I wish I had tomorrow off
I finally finished my drawing
nicer
*niceeee
dang autocorrect
yeah it’s on deviantart
cool
yeah
hi
hi
this is dying
but i think it’s cause i’ve haven’t been on
oh well
i’ve been watching netflix
and this show is getting good
i’m watching meteor garden
next i’m going to watch season 2 of end of the f****** world
funnn
😂😂
I’ve been playing Minecraft all day
and drawing
weeee
hey
hey
who wants to rp? hey
bahahaha
this series is getting great!
I want to rooppp
idk where the o case from lol
hi.
cane goodness gracious
CAME
hey
only 200 comments woAh
alright
I’m bored
I hate school and I want to go home
that’s a big fat mood.
I just go the sudden urge to make a Star Wars RP
I think I’m going to do that
funnnn
i just wanna rppppppppppp
I got to stay home today so yeah I just woke up
hiiii
Brooke died again.
weee i’m in school
STAR WATS STAR WATS STAR WATS
can we keep this open through the week because it died over the weekend
and i’m just really busy over this weekend
Hiya
yeah Brooke keep it open!
YEAH!
I just made sugar cookies and ate almost half of the dough (with the help of my mom and sisters)
it’s just too good.
I’m like actually fatty fatty 2 by 4
😂😂
hey
hello.
I just had to throw a shoe at my sister cause she was trying to eat the sugar cookie dough while it is cooling in the fridge
hiya
I left my freaking airpods at home and I’ve been musicless all day
oh nooo
oh nos
Ik first world problems lol
how have you guys been?
terrible
okay i’m so freaking done with theater
I’m bored
oof
so I tried making a nice drawing but...it’s okay he’s just gonna be a clown now :)
me too
I did a random sketch and I’ve kind of regressed in drawing but it’s fine
I kinda just miss the old days when everyone was on and we all had fun rping
and now like everyone’s gone 😔
yeah.
Ik :((
I really miss the old days...
Like- early 2018 RP days
that’s peak activity right there
yEah
I’m on like almost all the time
yeah brOOkEs nEvEr on. TwT
Yeah TwT
i kill everyone
mwahahaha
and it’s all my fault too
because i ded
irl and on pc
ded inside ofcaurse
teehee
but fun fact
even while it’s closed
ima still rp
by myself
so if your reading this
you can look back to see what i did
but to others taht will be a mystery
also don’t judge me speaking
i are pourpusely been ding dang wrong
I’m here
😏
whoop
guess what and see what i have planned
but don’t worry
i will mainly just do dalton and angie updates
I have a stupid idea for a Roleplay
because you may not know where they are, why they are on the run, who they are on the run from, and etc
but one thing you should know
it will be crazy
and mark my words now
there
will
be
blood
also hi
👋🏼
hiya
:)
i’m almost over with meteor garden
i’m sad, but happy
because i know it will be a happy ending
but i don’t want it to end
you know?
yeah
heyyyy
maya has been ded all weekend.
Hi
i hope you enjoy my remixes
because i do
it’s a 2 part series
beautiful
yes
jalisa is beautiful
I need advice
and a champion at staring contests too
on what?
i can help
:)
teehee
Reyna is beautiful lolol
idk what to do with maya cause Brooke, your characters kidnapped her and so you weren’t here so I couldn’t rp. TwT
a Roleplay idea
also guys
for the past since friday
i couldn’t hear out of my right ear
i still can’t
The only other person on here consistently was Jamo and I couldn’t RP bc Maya was kidnapped😂
oof
so i will now try to learn sign language
That happened/is happening to my friend rn
and that is how i will communicate from now on
She has these ear drop things THATS helping tho
:)
oop
sorry mate
well i’ll help you with maya now
the man then took a picture of maya after the days of torture
he then sent it to angie
oh boii
well I want to rp
angie looked at it for a bit and when dalton asked her what she was looking at, she turned her phone off and smiled. she said “nothing...let’s just enjoy this time we have left here now. i heard the beaches are wonderful.”
then let’s rp!
Maya couldn’t put her pain into words. she really would rather have been dead then feel the pain she felt.
before i fall asleep
i can make that happen if you want
a wink wink
😏
no
😂😂
okayyyy
but my offer is on the table
but not just for you
but everyone also
Oh boi.
i’m really good and killing people off
kidnapped
drama
my hobby
😂😂
and what offer is that?
m u r d u e r
Maya couldn’t even cry. she needed to be saved... but she knew no one would come for her.
k e l l i n g
😂😂
don’t give up just yet maya
ahh
because let’s just say evidence can come at any point
i think some of y’all could...idk...figure out the car from what took maya and dalton...
just an idea
sweet little maya
yeah save maya.
Reyna walked around campus- holding the fox charm necklace in her hands...it was the one she gave to little girl, but she had abruptly disappeared from the hospital only leaving the necklace on the bedside table. It could of been nothing, but after certain occurrences at that hospital, Reyna had other theories in mind.
how long will she last?
or will she snap and go full bazoinkers on these people
idk. she’s a fighter. she won’t give up.. I think.
she’ll probably try to escape tho.
this will be fun
reyna will either find maya and save her
or join maya in this torture
😂😂
She unlocked her convertible and took off towards the hospital, but not without putting back on the necklace- she was going to need it.
I am going to do my idea
i are back
ok
:))
Maya stared at the wall.
she had a plan.
Rey looked into a hidden compartment of her car and removed something from it before locking it back up. She then begin to back out of the school parking lot
it’s pretty cool actually
is Reyna trying to find all of this, discover Maya’s disappearance, and do all of this by herself lol?
my idea that is
yes. yes she is.
Brooke died again.
Alrighty. Big responsibilities hereee
hi
iridosciclytis
I
r
I
a potato flew around my room before you came
it’s an avocado... thaaaaankkkkkssss
come down to del taco they got a new thing called fresha.... fre sh a va ca do
what do you have? - A knife! - NO!
our first snow fall happened and now i don’t have schooll
I feel like our roads might ice over in Georgia and like that never happens...especially this early
soooo hoping for no school tmr :))
🤞
ha it just got in the 40’s here and everyone of freaking out😂
yeah it just got to the 40s here too, but cold front coming through tonight
well today
holo
hiya
no schoolio todayyyy
I have school and I hate it
I have school. 😭😭😭
rip
we had a snow day
me toooooo
good ol ohio
Texas sucks
hhh
hey
I want to rp
me too
hellooooooo
it’s cold and I’m happy
that’s my story of the day
👏🏻👏🏻
we should have a dance
fill with chaos
this is now private
teehee
noooo
ok
nope
I refuse
now private
now i have to rp with myself
nuh uh
my goal is to get this to 500
i mena 1000
hey
I gotch you
you broke the laws of pc physics
you are magical
oh well nvm then
you are the chosen one
WHAT
I am
😁
woahhhh
let me check
She is too
i swore i made this private
:(
Brooke over here claiming it’s in private mode while everyone is still on😂
yeah this is private
so enjoy your time here now
i think it’s because i haven’t exited the acc
I am never closing this tab
you broke my physics
just wait
I will forever be here
mwahahaha
bahahaha
well welcome
to my magical fun
if causing drama that i want
i’m debating whether or not i should just make a normal rp so i don’t have to keep up with it
ooh yes
and no one else (besides you guys) can stop me
mwahahaha
drama llama
oof
do it
I really wish rps were still as active as they used to be
make an rp
it will be coolio
but then i’ll get locked out of here
and i will make cool people to make it cool
😎
we stan an icon
oh no
oh no
just wait
make it later
Brooke you copied me
i’ve been redoing my pinterest all day today
mwahahaha
yes.
but i did it better
so
😏🤭
so
how you doingggggggg
just kiddinggggggg
what do you wanna do first?
we have two missing people
Run
hehe
how u doin’
they are connected by the same car
hehe
Cue FRIENDS theme song
ILL BE THERE FOR YOU
YES
hey Brooke?
back
sorry
i am watching tv
AWE I CANT REMIX
but let’s rp
okay
Karma was being herself in a place somewhere
dalton and angie were now heading to a new area. they were going through some b snowy mountains...
hudson was trying to find and contact his brother.
eliza is doing stupid stuff // remy too // and varian is still possessed
oo. I’m not up to date on his kidnapping. does he know why he is being kidnapped yet
dang varian
Renn was dancing like an idiot somewhere
I’m scared. if I close out of this tab will I be locked out😬
hhhhhh i might have to go cause my phone is about to die
back
awwwwwe good bye
whoop
oh noes
bye
bye
👋🏼
safe travels
welp
welp
just us
so now what shall we do
safety fist kids
do have some fun
😏
first
yes ma’am
don’t do drugs
wear a seatbelt
mwahahaha
idk😂
and look both ways when ye cross the street
mwahahaha
Look both ways before crossing the street
STOPPPP COPPING MEEE😂
yes ma’am
sorry mate
but mine is better
i said “ y e “
I totally butchered that word but whatever
;)
True true
so what do you wanna do?
so. I have Karma🤷🏼‍♀️
i have hudson, zaylie, carmina, nicolás, and tobin
and sorta dalton, but he is in an unknown location
THAT I WILL NEVER TELL
😏
okay she knows Hudson. so they could try and solve the case together:)
oh no
yeahhhh
what a good duo
hudson was in the library looking for a special book
yesss
what a nerd
n e r d
karma also walked into the library because she too was of the nerdy race
bahahaha
k a r m a k e i t h
is my older sister’s old roblox account name
and that’s all i think of
bahahaha
😂
that’s beautiful
hudson saw karma and says “Oh hey!” she the smiles a bit and continues to look for the book
yes it is
; )
Karma waved and then walked over because she didn’t actually have anything to do in the library because she has no life. “hey. whatcha looking for?” she peered over his shoulder onto the shelves behind
hudson says “a book- a VERY important book”
Karma nods her head along “ah I see” she says biting back a smile “and what is so important about this book”
hudson says “it was a book my mom read to me and my brothers the night my dad died...” he keeps looking “dalton loved the book, and it’s a stretch but knowing him he might have left a clue in there
meanwhile dalton and angie were in an abandoned wood lodge in the snowy mountains. angie was setting up a fire while dalton was checking to see and if anyone was nearby
Karma was deep in thought a moment then looked back at him “okay! I wanna help” she grinned “what’s the name of this book?”
okay well I know something now
about their location
they are-
NOT
in Texas😁
Ooh ppl
okay Brooke I don’t think you did put this in private😂
hey kat
Ho
I
Well I mean I never exit out of my tabs so🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
wait that’s a lie
bed
HOW
I do but I didn’t exit out of Pc and now I’m here
HOOOOWWWWW
Brooke this rp is broken🤭
no
you guys are hackers
h a c k e r a
and my show is getting good
why did you say bed😂
obvi no other explanation
I’m staying :))
the main characters just escaped the kidnapping and now the guy got stabbed. right after he finally told her he loved her and that he would never leave her side
i’m scared and sad
i don’t want him to die
WHAT SHOW??
I’ll never let go Jackk
Well I gotta go to martial arts so I might end up leaving anyways :/
I thought you were talking about the rp at first and I was very confuzzled
awwwwe
hudson says “the monster and the lost treasure of the secret palace of waffles”
I keep getting confused by our icons😂
meteor garden
GASP GASP GASP GASP
episode 42 was a mess
and i am scared
holy palace of waffle
let’s hope that his mom still doesn’t have to make him marry the other girl for business purposes and that he can marry the girl he really loves
shhhh
don’t spoil my book
but hey, can you guess who might have wrote the book?
Reyna drove back to the school- letting her hair flow in the wind
mE
doctor suess
She had the samples safely locked away...
Karma smiled “that sounds fun.” then she turned around a grabbed Hudson by the sleeve “come on. you’re looking in the wrong section” she said as she led them both over to the corner in the back with the easy reader books
yeah I was about to change my icon but I’m scared I’ll get locked out of here😂
same😂
I’m trying to figure out a way to bring Reyna’s arc into here bc all I have so far is that she’s a rich girl and her dad owns a bunch of large industries
but uh it’s notworking
oh yes we love rulers of empires
I look like a crackhead rn :))
eh it’s the week so that’s expected from everyone
😂
I just randomly started screaming “I’ll be there for you”
brooooookeeeeee
back
sorry
i was in the shower
hey
I replied but you may have to scroll up to find it😬
hi
Hudson then started looking in the corner with karma
I fell down a rabbit hole
Karma nudged Hudson as she pulled out a hardcover book from one of the lower shelves “hey is this it?”
i’m back
BABY
;)
if your still on of course
now what to do...
what to do...
hmmm
oh yeah
i’m remix angelica
)
if you see it
* ;)
whoop
heyyyyy
idk if you’re still on😬😂
hahah I’m breaking the laws of pc
Karma dusted off the *insert name of book cause I forgot* and handed it to Hudson
lalalala
hi
sorry i’ve haven’t been on
or even opened it
but i will open it next week at latest
i’ve been doing a paper for school
but this will be open
don’t worry
also i’ve been watching this netflix tv show
it’s called busted
and apparently it has these two people from kpop groups in the show
i forgot the girl’s name and the group started with a g
and the guy is named sehun i think something like that and he is from exo if i am correct
and each episode is over an 1 hour long and it’s a new mystery each time