i found out the one person ive actually had a real crush on is moving over a thousand miles away. anywaysss, heres this! i dont really care for the layout.

delartista

i found out the one person ive actually had a real crush on is moving over a thousand miles away. anywaysss, heres this! i dont really care for the layout.


99 3
this is so cool 🤩♥️
Beautiful 😍!!! And @caption 😢 that's so sad
@caption WHAT
more on that in a minute-
okay this is friggggiiimmm incredible have I ever told you how much I love your new style bc like, wow
-aaaand we’re back WHAT OMG ARE YOU FXCKING KIDDING ME
WHERE ARE THEY GOING
I
G O D. WHY
IM SO SORRY
WHOAAAA THIS IS SO AMAZING
this is BEAUTIFUL
i love the colors! 🤩🤩 ahhhhH
oh no, theres a mstake
this deserves to be the cover of something
@caption aw noo Im sorry 🥺
the text is everything 🤩
gorgeous 💞
OMG RENAE
THIS
YOURE HONESTLY A LEGEND YOU KNOW THAT?
THE WAY YOU MAKE THINGS LIKE THIS
ITS SO NATURAL
FRICKKKKK I LOVE THIS
👏
IKR COLIN😂😂😂
🙇‍♂️
Fr fr renae thats honestly so devastating, why do the first legit crushes hurt SO BAD
Omg do not feel dumb. Never feel overdramatic- how you feel is how you feel, and there’s absolutely nothing wrong with that
And honestly I totally get why you’re sad atm but someday you gon meet some cutie fr fr (<why do I talk like this PFFT ignore me), and realize why you didn’t end up with yo first real crush. No regrets chile!! I’m shy asf too I wish I made more moves on some past crushes, mayn😂
But you won’t feel sad forever, you’ll just remember her as that very special/important person who taught you that men are gross🤢
omg why am I giving you this rant you didn’t ask for😭I talk so much
but fr fr, let it out chica😭😭😭I’ll be over here in my feels with you bc DAYUM I know that shii hurts😭😭😭WHY DO PEOPLE GOTTA LEAVE
This is so pretty 😍
this is stunning!! 😍
this is so pretty 😌
@caption: oh no!! I'm sorry
🥺
THIS IS AMAZING WHAT THE HECK WKSJSK
@cap noooo :(
but this is top tier art. perfection 😌👌🏼
wow this is reallly pretty 😍
OMG RENAE I LOVE THIS THE TEXT IS SO PRETTY AND THE COLOURS SLAP
dooddddd🤩
this is so pretty i love itttt🤩
@capt.: nooo i’m sorryyyy🥺
i love thissssss!!!! @caption 🥺 oh no
@caption: sorry to hear that. :/ that really sucks. if you want to talk, we’re here for you ok?
this is beautiful and stunning as always.
ok how the heII-
when god was making u he was so generous with the talent skdhdbsjsk
WOW
the drawings😩🙏🏽 and the level of aesthetically pleasing ness
✋🏽😳
WHAT A LEGEND U ARE
holy shi ur on ur extras acc so often i totally forgot to vote for this account for the PC awards i- ☹️ i’m so sorry wth faith i would’ve so voted for u dang it
this is amazing
WOW THIS IS SO SO SO AMAZING 🥰🥰🥰
THE AESTHETIC
CAN I JUST VIBE WITH THIS ALL DAY😍😍👏
@caption aw brO noo :( im too scared to tell mine how i feel about her
🥺
i absolutely love this !!💙💙
@caption: that really stinks :((
alskskaka thank you you’re the sweetest🥺🤍
i don’t think i ever will 😳 i don’t think she would handle it very well
OMG WOAH THIS IS REAL TALENT🥰🤩😍💞
THIS IS SOOOO AMAZING!!
every single detail is literally soo stunning!!
like omg the text🤩I am in love with💓😱
and the drawings🤯🤯
this is art👏👏
INCREDIBLE
omg ahhh this is amazing!!
SSJSJSJ TYY
this is so cool!
hey, Renae! I was wondering if you callus make me an icon. I understand if you’re busy! :)))
also, this is absolutely stunning.
THIS LOOKS AMAZING OMLLLL
I love this acc so muchhh all of your collages are so beautiful 🤩💕
GRRRR TYSMMM 😩😫😫💛💛
I love the colors! they are so vibrant 😍
OMG THANK YOU AHH
thank you so much 😊 your such a big inspiration to me 💗
AAA thank you 🤧🤧🤧
@caption: ahh noooo. for real tho, this collage is so cool
sign up sheet is out for my games!! come enter 💞
@caption oml🙈 THIS IS SO STUNNING THO💜💜🤩🤩🤩
HDKSHDKBSJSHS
🤩🤩🤩🤩🤩
hey renaeeee
how are youu 🙃🙃🙃🙃
hi i miss you🥺🤍
thank you so much 💗🥰🥺
AHHHHHH THANK YOU
I missed you too:) yeah I’m doing fine, how r u?
OMG THANK YOU BRUH SJXHNEWK IVE MISSED U
recently, being yesterday and today, pretty well actually! recently, being the past few months or even just this month, not too hot
i’ve missed u🥺 how have you been renae?❤️
i told him a couple months ago and he was really understanding, then today he just totally switched back
i dont know what happened
so my dad is super into christian books and i think i found one that could convince i’m it’s not bad
convince him*
it’s called “Calling the Rainbow Nation Home” it has really good reviews and it’s changed a lot of people’s perspectives
^ from what i can tell
now there’s the issue of actually buying it 😅
that sucks :/
but this collage is ✨a✨m✨a✨z✨i✨n✨g✨