7-6-19 - M A N I A - tap!
I’m so proud of this sksks πŸ’œ
Mania is a freaking masterpiece 🀩
In this house we stan FOB πŸ‘πŸΌπŸ™ŒπŸΌ
When I found the poptart png I was in LOVE πŸ˜‚πŸ˜‚
QOTD: fave song on MANIA?
AOTD: bishops knife trick πŸ’œπŸ’˜

fallfromgrace

7-6-19 - M A N I A - tap! I’m so proud of this sksks πŸ’œ Mania is a freaking masterpiece 🀩 In this house we stan FOB πŸ‘πŸΌπŸ™ŒπŸΌ When I found the poptart png I was in LOVE πŸ˜‚πŸ˜‚ QOTD: fave song on MANIA? AOTD: bishops knife trick πŸ’œπŸ’˜


85 0
love this !! the purple color is so pretty πŸ‘πŸ»
amazing
AMAZING OMG
tyy
thank you oh so much πŸ™ˆπŸ’—
thank you for following me! I love your account so so much!πŸ’—πŸ’—
stunningπŸ’œ & champion is my favourite song from Mania
tysm! I'm really glad you thought I'd was goodβ˜ΊοΈπŸ˜˜πŸ’“
*it
amazingπŸ’œπŸ’œ
this is beautiful
thx for the aesthetic pop tarts
thank youu❀️
aotd: stay frosty royal milk tea and wilson (expensive mistakes!) πŸ’œ
THIS IS AMAZING AUDREYYY
YES IN THIS HOUSHOLD WE STAN FOB
omg i just spelt household wrongπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ
tyπŸ’—
I feel that 😌 sometimes I’m like trackandfieldlife is such like a middle school thing ya know but then like everyone knows me as that so I can’t really change it lol
ahh I love thisπŸ‘πŸ’œ
your welcome!
mine too and it’s so sad that he’s gone
*copy an paste* lights camera action 🎬🎟 come join the movie games!! genres ranging form horror to comedy:)
thanks for the follow Audrey!
THANK YOU
aw thank you!!
exactly!! I’m legit surprised that Champion isn’t overplayed on the radios
the hate page Is hating on me cuz I like billieπŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ
ik
No problem, I love ur account!!!❀️
☺️
pop tart png? no way
thanksπŸ˜›πŸ˜›
ikr 😩 it’s tough
aww thank you !
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
love this Audrey!
AOTD-Wilson(eXpEnSiVe MiStAkEs)
aotd: stay frosty royal milk tea