•🚒•
🍃Jeonghan~Seventeen🍃
Edit for @just-peachy!💞
Lowkey feel like my account is dying and my edits aren’t as good as they used to be whOoPs

Whoop_Whoop127

•🚒• 🍃Jeonghan~Seventeen🍃 Edit for @just-peachy!💞 Lowkey feel like my account is dying and my edits aren’t as good as they used to be whOoPs


30 1
aHH I LOVE THIS SM 👏👏💗💞💕💓💝
@caption: nuuuu your edits are aMAZING!💕
of course! <3
also, I meant to ask you earlier but I you’ve said before that you watch survival shows, right? I started one called I-Land and I was wondering if you are watching/want to watch it too 🥺👉👈
^ ignore that second I wth
this is amazing!! 🤩💞
Thank you😊
YES YOON JEONGHAN!!🤧
@caption: AH NO WHOOP THIS IS BEAUTIFUL!!💓
Lol sry. just do one of zero two from darling in the FRANXX pls. thx! ^^
^^^^^^^bruh I-lAND IS SO SAD 🤧🤧 I watched the 1st ep and I feel so bad smendhiw
@cap - bRUV YOUR EDITS R GODLY WHAT R YOU SAYING ??? 😾😍😍
oh I see, I was kinda scared of watching it at first because I didn’t want to get too emotionally invested in it sksjks 🥴
I’ve only watched the teasers and introductions for it so far, episode one is out but I haven’t had time to watch it 🤧🤧
^^ I saw a spoiler for it and aH IT IS REALLY SAD :((
I got interesting in it at first because one of the applicants is a big Yoongi stan and he wants to become an idol just like him 🥺🥺🥺🥺
AJSHKDH OMG
THIS IS AMAZING AJDJ JEONGHAN-
noo what do you MEAN your edits are beautiful🥺💞
yes yes YESSS 😤💗💘
@cap your edits are top tier i will make sure everyone knows that >:(
THANK YOU😤💘💕
lmaooo you’re welcome 😌
ofc, just facts 🥺🥺💞
yesss hes so cute 🥺🥺
and okay, I will! <3
aH SHOUKD I SPOIL IT ??
you can watch it on the app VIKI for free :))) it has subs & there’s other kdrama on it as well !
yas hwasa queenn 👑
i didnt watch produce 101 but yes seungyoun is pretty cool
ok like the thing is it took me so long to figure out that seungyoun, woodz, luizy and all his other stage names were the same person. i was like mind blown🤯
also when i found out this guy was in UNIQ and X1 i was even more🤯🤯🤯🤯
actually i found out about him through his song DIFFERENT about a yr ago and dude i was completely obsessed with the song
only a few months ago did i realize he wasnt just some regular solo artist
i mean i rlly do love his music but i dont know too much about him. it wouldnt call myself a moodz yet but it would be fun to stan and get to know him better
awwwwieee
@caption I DISAGREE STRONGLY
this isss BEAUTIFULL!!! 👏💗💗💗
re:// Thxxx!!! 🥰💖
thx ^^
thank u!!! 🥺🥰
aH OKAY ILL SPOIL 🤧
so there’s 23 contestants & I-LANDS capacity is 12. So the minute they enter, they have a competition which they have to dance & sing and just showcase their talents. the contestants vote for whomever they think should be in I-LAND. they overvoted to like 14 so they have to do it aLL OVER again till they reach 12
the other 11 contestants that don’t make it go to “the ground” which is another building and they have 0nchance to debut. they have to find a way out of there to get to I-land
the whole thing is so sad to watch cause they’re literally voting of everyone and this guy voted out his friend bc he wasn’t that talented 😭
oooh i recommend listening to woodz’s song BUCK. like idk why it’s so different but so catchy for some reason? the rhythm and beat is kinda addictive lol
but you should recommend some songs, cuz your list and knowledge of kpop must be insaneee
aH MNET makes me so mad because it’s sO rigged 😾 I haven’t watched PD X 101 but I’ve seen clips here and there but it’s so sad for the final lineup 😔
TYYY AND YESSS 👏😌
happy rlly early 1/2 bday to you btw 👀🥳
hm i guess i like hip hop, edm, trap, r&b, a few of those things. some artists i like are like bts, ateez, stray kids. also if u know any awesome solo artists feel free to say those too
oo no I haven’t read the help 😔 what’s it about ??
aaaaaaaaaaaaaaaaa tyyyyyyyyyyyyyyyyy 🥺🥺❤
i’ll check it out soon on netflix !! theres a book called the downstairs maid which is somewhat like that & i highly recommend it !!