inspired by the beautiful @savannah-dreams๐Ÿ’•๐Ÿงšโ€โ™€๏ธ omg thank you for all the entries they are so beautiful:)) also remember my contest is due 31 may๐Ÿฆ‹๐Ÿ’

meandmeonly

inspired by the beautiful @savannah-dreams๐Ÿ’•๐Ÿงšโ€โ™€๏ธ omg thank you for all the entries they are so beautiful:)) also remember my contest is due 31 may๐Ÿฆ‹๐Ÿ’


194 4
OMG FIRSTTT
FOR ONCEEE
AHH I LOVE THIS SM ENYAAA
ITS SO PRETTY I CANT STOP STARINGGG
this is so beautiful!!! ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
WOAH WOAH ENYA THIS IS AMAZING
Stunning ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
WOW ENYA THIS IS STUNNING!!
so pretty
beautiful!!๐Ÿ’•
THIS IS PURE TALENT RIGHT HERE
I LOVE THIS SO MUCH๐Ÿฅบ
ITS BEAUTIFUL๐Ÿ’ž
Enya, this is so AAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZIIIIIIIINNNNNNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOAHHH ENYA I LOVE THIS SMMM
I wish I could make collages like you! this is AMAZING!
ENYA THIS IS STUNNING
GET THIS IN A MUSUEM NOW
KAAHSJSHSJAHS ENYA
OMGGG THIS IS SO STUNNING
OH WOW THIS IS SO BEAUTIFUL
thank you :)
GORGEOUS!!
ENYAAAAAA
UR POSTS MAKE ME SO HAPPY
BECAUSE THEYRE FROM YOU
AND BECAUSE THEYRE ALWAYS SO AESTHETIC
this is so nicely placed and edited and all the little details work so well together ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ this is why i love your account so much ๐Ÿ˜
aww thank you ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
I LOVE THIS!!!!
this is so pretty
wow this is STUNNING!! ๐Ÿคฉ
this is so so stunning๐Ÿคฉ
i love the colors๐Ÿคโœจ
I LOVETHISSSSSS๐Ÿ’—๐Ÿ’•๐Ÿฅฐ
wow this is beautiful Enya!!๐Ÿ˜
yes I agree, I miss my friends so much and even though it feels like we are getting so much work at home, I still can relax a lot
actually no I live in the uk so our summer holidays only start at the end of july
but weโ€™re getting two weeks off from work which Iโ€™m so grateful for!๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
AHHH OMGG๐Ÿคฉ
GORGEOUSNESS
IK THATS NOT A WORD BUT IDC
GORGEOUS ๐Ÿ‘๐Ÿ’–๐Ÿ‘๐Ÿ’–
no problem enyaaโœจโœจ how are you??
YOURE WELCOMEEE โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
thanks!!
well done Enya, THIS๐ŸŒธIS๐Ÿ˜‡BEAUTIFUL ๐ŸŒŸ
aww thank you!โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
incredible!! ๐Ÿคฉ๐Ÿ‘๐Ÿผ
This is too pretty ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
OMG THIS IS SO FREAKING GORGEOUS
I LOVE LOVE LOVE IT. AND I CAN'T BELIEVE YOU WERE INSPIRED BY MY COLLAGE LIKE WTH I'VE LOOKED UP TODAY YOU FOR SO LONG AND YOU'VE BEEN MY ROLE MODEL FOR THE ENTIRE TIME I'VE BEEN ON PC
ILY ENYAAAA
nppppp
WAAAAAAOOOOUUUU !
itโ€™s really Amazing !
AHH TYSMM ENYAAA๐Ÿฅบ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ž
ENYAAAA ur so close to 4K ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ซ๐Ÿคฉ
hi! if you ever need tips on how to help our Earth OR what is happening to our Earth, come check out this account
thanks๐Ÿ’—
so is this ๐Ÿ’—
NO PROBLEM ENYAA
ooh thatโ€™s extremely cool! James Charles is a meme in my place
and woah super pretty
haha YW
TYSM and yes i went back to school for one day last friday. i will be back to school full time as of 25th Mayyyyy ๐Ÿ˜ซ
hbu enya???
thank you!
this is beautiful๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
THANK YOU๐Ÿฅฐ๐Ÿคฉ
AH SO AESTHETICCCC ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
TYYYY ๐Ÿ™๐Ÿ™
thx
this is so so stunning!! โœจโœจ
can you make me a icon
ohhh thatโ€™s awesome youโ€™re back in school, im not gonna be in school for like
10 million years-
so yeas๐Ÿ˜“
AW I LOVE THIS ENYAAAAA
hey Enya I was wondering if you would like to collab I love your collages sooooooooooooooooooooooo much
no problem! :)
Thank you Enya! This is stunning as per usual! :)
ofc!
tyyy ๐Ÿฅบ
mhm i know the feeling ๐Ÿ˜ฆ
i wish i could do online forever tho ๐Ÿ˜‚
AW TYYYYYYY
ok
just let me know when you have time
pretttyy๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Thank you! ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ How are you doing?
pretty gooood. AP EXAMS BEING DONE FOR ME NOW HAHA
can i use this one for my game?๐Ÿ’—๐Ÿ’—
what did u search to get those images? (dw i just need them for the game) ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’—๐Ÿ’—
I hope nothing crazy happens with my answers lol ๐Ÿคž๐Ÿคž
THANK YOU
yh kinda relateeee ๐Ÿ’โ€โ™‚๏ธ
TY ๐Ÿฅบ I love this so much itโ€™s gorgeous
girly this is stunninggg๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ u really do be out here pulling off every style
This is STUNNING, wanna be friends?
Lovely name,I'm Amy :)
oooh good luck!! Youโ€™ll do great!!
TYSM ENYA ๐Ÿฅบ๐Ÿ’– thank /you/ for being an amazing friend ๐Ÿ’—๐Ÿ’—
๐Ÿ’œส•โ€ขแดฅโ€ขส” Copy and Paste Message ส•โ€ขแดฅโ€ขส”๐Ÿ’œ Hi๐Ÿ˜† Itโ€™s me Tori_Life! I ammmm baacccckk on PiC cOlLaGe๐Ÿ˜…๐Ÿฅณ ๐”ฝ๐•†โ„•๐•‹ ๐•Š๐•Ž๐•€๐•‹โ„‚โ„! ๐”ธ๐•Ÿ๐•ช๐•จ๐•’๐•ช ๐•ก๐•๐•–๐•’๐•ค๐•– ๐•”๐• ๐•ž๐•– ๐•ค๐•™๐• ๐•จ ๐•ž๐•– ๐•ฆ๐•ฃ ๐•ค๐•ฆ๐•ก๐•ก๐• ๐•ฃ๐•ฅ ๐•’๐•ค ๐•€ ๐•”๐• ๐•Ÿ๐•ฅ๐•š๐•Ÿ๐•ฆ๐•– ๐•ž๐•ช ๐•ก๐•” ๐•›๐•›๐•›๐• ๐• ๐• ๐•ฆ๐•ฆ๐•ฆ๐•ฃ๐•ฃ๐•ฃ๐•Ÿ๐•Ÿ๐•Ÿ๐•–๐•–๐•–๐•ช๐•ช๐•ช๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿฅณ๐Ÿฅบ๐Ÿ‘‹๐Ÿป
yup!! it already ended ๐Ÿฅณ
soooo gorgeous!!๐Ÿ˜๐Ÿ˜
(ใฃโ—”โ—กโ—”)ใฃ โ™ฅ Newest account _Whoami_ come check it out โ™ฅ
(ใฃโ—”โ—กโ—”)ใฃ โ™ฅ Newest account _Whoami_ come check it out โ™ฅ
love love loveโค๏ธ
nah i donโ€™t have pinterest...soz
OMG NO WTH THAT'S LITERALLY YOUUUUU YOU'RE A QUEEN ๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘๐Ÿฅบ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿคฏ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
youโ€™re welcome! โœจ
I love this sm๐ŸŒˆ๐Ÿ’ž also thank for the super sweet coments youโ€™ve been leaving lately๐Ÿ’–๐ŸŒด
the background is so so gooddd
how are you?
yup!! how much more time do you have left??
First _Whoami_ is up come check it out!!
it will make my day if you entered my games pls check out my account for more info ๐ŸŒธ๐Ÿฆ‹๐ŸŒธ
Hey enya! I would love if you could join my battle of the collagers โค๏ธ
Ty!
hi enya!! Iโ€™m so used to talking to you on insta ahaha๐Ÿ˜‚๐Ÿ’—
omg ahhhhh this is sooooo gorgeous ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐ŸŒธ๐Ÿฆ‹
NAW TYYY ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
thank you enya!! :)
thank you sm๐Ÿฅฐ
Hey! Guess what? You made it into my battle of the collagers! Surprised? Look at my account to see who your opponents are! ~Caite
Hey there! Round 1 is out!
awwww ily
woaHh waT itโ€™s summer over here ๐Ÿ˜ฎ
thank you so much ๐Ÿ˜Š
Love it ๐Ÿค—
im doing pretty good for myself acc, iโ€™ve been reading a lot which helps me with my mood significantly!!
tysmmm !!! ๐Ÿฅบโค๏ธ also how r u omggg its been so longgggggg
Hmm, well I love sports, I do some art, I do hand lettering and calligraphy and my birthday is in October, what are some cool facts about you?
awww tysm๐Ÿ’—
thank you enya๐Ÿ˜ญโค๏ธโค๏ธ
thank you!! this is so pretty โค๏ธ
thank you!! you are seriously the sweetest person ever!!
aww thank you ~!!! ๐Ÿ’•โœจ๐Ÿ’“๐ŸŒธ๐Ÿ’•
haha thank you ๐Ÿ’•
ty!
thank youu!!!
thank u๐Ÿ’•
aww thank you so is this!!
wow thatโ€™s cool ๐Ÿฅฐ
prettyyyyy
tyyyy โค๏ธโค๏ธ
thank you!
OMG CONGRATS ON 4K !!!
Cool, are you identical?
Also CONGRATS on 4I ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰
CONGRATS ON 4K!!!๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’•๐Ÿ’•โœจ
ahhhh congrats on 4k ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿ’—๐Ÿ’—
awww tysm ๐Ÿ’—๐Ÿ’—โ˜๏ธโ˜๏ธ๐Ÿฆ‹๐Ÿฆ‹
thank u so muchโค๏ธ
thanks!!
how are you?
OMG THANK YOU FOR 4K๐Ÿ’•๐Ÿคฉโค๏ธmy heart is melting thank youu๐Ÿ’๐Ÿฅฐ
awww thank you <3 AND CONGRATS ON 4K!
thank you so much ๐Ÿ˜Š
thanks ๐Ÿฅฐ AND OMG YOU HITS 4K YOU TOTALLY DESERVE IT ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
YOUR COLLAGE ARE AWESOME YOU KNOW THAT !!
AW ENYA Iโ€™M GONNA CRYYYYYYYYY YOUโ€™RE SO SWEETTTT ๐Ÿฅบโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ
YOU DESERVE SO MUCH MOREEEE
Iโ€™m good!
thanks :)
what have you been doing to keep you nusy?
*busy
tysm!!:)
AWW TYY ENYA ILYY๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
from you that means A LOT!!๐Ÿ’›๐Ÿ’›
hey bb itโ€™s been a while ๐Ÿ’–
re/ iโ€™m so good haha iโ€™m excited for work
cause my crush is gonna be there
i work at a movie theater
thanks
thank u so much ๐Ÿ’–๐Ÿ’–
NAW TYYY ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
thereโ€™s not many just ours weโ€™re just reshowing harry potter and jurassic park
aw shucks im blushing ๐Ÿคช
youโ€™re welcome! ๐Ÿ’“๐Ÿ’“
iโ€™m good!! honestly just missing my friends from here โค๏ธโค๏ธ how are you?
THANK U ENYA
dude this is so satisfying on ur contest collage you have 111 likes and 111 remixes/entries
tysm!!
Oh, he he and Np
NAW TYYY ๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
the satisfaction is unreal
DUDE CONGRATS ON 4K AHH
stunning
ive been reading a clockwork angel by cassandra clare at the moment but im waiting for the new school for good amd evil book to come out
and* // people keep telling me its a childish book because it is a ya fantasy but i really love that genre ;-;
hey! this is gorgeous!
aww thank you this is beautifulll
hey,itโ€™s -mintybubbles- and I am hosting some games and I would love for you to join! the signups are just one click away
hey! itโ€™s sun-kissed , and I was wondering if you would join my games? thanks you!
hiii!! itโ€™s ok... I mean itโ€™s really hard for everyone but I think we can get through this. how about you?๐Ÿฅฐ
THANK YOUU๐Ÿ’•๐Ÿ’•
AW TY ENYA YOU ARE SO SWEET!
ty!!
tysm!
awwww thank you ๐Ÿฅบ
I THINK U SHOULD, BUT NOT SOMETHING LIKE A CONTEST SINCE UR DOING ONE RN
idk maybe start an extras and do tutorials ?
๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
thank you!๐Ÿฅฐ
thank you, icon โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ
thank you so much๐Ÿคฉ
aw ty!
hey enya! I know youโ€™re probably super busy and donโ€™t want to, but would you like to collab? if not, thatโ€™s fine! Iโ€™m just wondering :)
thank you! โ˜บ๏ธ
4K !!!!!!!!! ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜ฒ
awwwww tysm girlieee ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—
Wow, wanna be friends, y name is Amy ๐Ÿ’–
Sorry Millie, Amy is y friends name lol ๐Ÿ˜‚
*my
AHAHAA IT'S OKAY TAKE UR TIME EVERYONES GONNA LOVE UR TUTES
yeah ofc! just tell me when is best for you โค๏ธ
ah tysm๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
tysm !!๐Ÿ’•
THANK YOUUUUโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ
thanks! and ofc! take all the time you need!
hey, itโ€™s -headtotheclouds and I was wondering if you could maybe join my contest!? thanks for your time, stay safe!! -headtotheclouds
iโ€™m hoping to be a lot more active on here, maybe do a games like i used to ๐Ÿ‘€
Hi Enya, thanks
Ty ๐Ÿ’–
thanks!
NAW THX ENYAAAA ๐Ÿค—๐Ÿค—
AHH THANKS ENYAAAA
AWWW tysm! ๐Ÿ’—
how are you? ๐Ÿ˜Œ
aw thanks!
HEHE OFC THEY WILL
OMG I MISSED YOU
Aww, ty ๐Ÿ’–
Hwru Eny
*Enya ?
Hi, I have some news on way acc
thank youuu
hi, how are you?
CONGRATS ON 4K ENYAA
well 4009 now๐Ÿ˜‚
aww thank you so much and oh my word your account is beautiful, like totally stunning
HI HI HOW HAVE YOU VERN WHAT HAVE YOU VERN UP TO
omg thank you ! also congrats on 4k๐Ÿฅฐ
thx Enya
thank u !! โค๏ธโœจโœจโœจ
aw thank youuu:)
I'm ok thanks, Can u please check out my latest post and help me decide on my username ?! ๐Ÿ’–
Ty ๐Ÿ’–
tysm๐Ÿ’š
aww Enya I would be honored to be friends with such an artist
Iโ€™m 14, wbu enya
yeah, pretty much the same with school
hey there! you still havenโ€™t entered round 1 of Caiteโ€™s battle of the collagers! you have 5 days left to enter!
SAME OMG I HAVE LIKE 20 ONLINE TESTS THIS WEEK
AWW THANK YOU๐Ÿฅบ๐Ÿ’ž
Iโ€™m in love with this collage xxxxx
<3
aww thank you!! ๐Ÿ’–
THANKS SM๐Ÿ˜๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
๐ŸšSELF๐ŸšPROMO๐ŸšALERT๐Ÿš hi! itโ€™s saltyoceans but i recently changed my username to -seashells- ๐Ÿš i need a new icon so please come and join my contest! ๐Ÿš
AH TY MY LOVEY ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
Tysm โค
thank you!!๐Ÿ’•
thanks!
ty!
thank you ๐Ÿ’–
TY!!
Thank you smโ™ก
thank you!
tysm!
AHHH I THINK IM SUPER LATE BUT CONGRATS ON 4K๐Ÿ’ž
ahhh thank youu
thanks
๐Ÿ’–๐Ÿ’–
ahh thank you enya!!
ahh ty!
re// thx! I missed u so much!
re:// I speak Spanish, Catalan, and English fluently, and I used to know French, (but I forgot) and I tried German, but German just no. (they have six different ways Iโ€™d saying โ€˜theโ€™... itโ€™s crazy) so Iโ€™m giving mandarin a chance
I AM SO SORRY ENYA I ONKY JUST SAW UR COMMENT ABOUT THE GC
yesssss email would work absolutely fine if youโ€™re still up for it๐Ÿ˜Œ
THANK YOU SO MUCH๐Ÿ’•๐Ÿ’•
TYSM๐Ÿฅฐ
how have you been?
thanks!
AW THANK YOU YOU ARE THE BEST๐Ÿ’—๐Ÿ’ž๐Ÿ’•
ur whole acc belongs in an art museum seriously ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
im obsessed
Thank you!
thanks! are you going to enter round one of the battle of the collagers because itโ€™s due in two days!
just asking :)
AH TYSM MA KWEEN
AHH THANKU ENYA
HOLY, ur collages are so pretty๐Ÿ’—
donโ€™t worry about it! I get it! just reminding you!
beautiful! ๐Ÿ’˜
plz come join my icon contest!! icons are due by the end of today! (sorry for the copy&paste messages) ily and keep up the great work!! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’
ah this is stunning!! ๐Ÿ˜๐Ÿ’–
โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธty
IV MISSED YOU ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
that's a really pretty name :)
i'm elisza
ty!!
ty!!
thank you!
awww tysmmmm enyaaa ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
thankyou sm๐Ÿ’—whatโ€™s ur name?
your account review is up on my page!
thx so much Enya! howโ€™s life?
hi! I am new to pc I would love it if you came and checked out my account!
OMG THANK YOU!! your collages ARE SO AMAZING I REALLY DONT KNOW HOW YOU DO THEM
thank you so much!!!!!
ok thatโ€™s fine! let me know when you have some time ๐Ÿ˜‰
THANKS SM๐Ÿฅบ
AH TYSMMM ๐Ÿ’•๐Ÿ’•
i havenโ€™t been up to much tbh. im quite boring ngl. school has been insanely busy๐Ÿ™ˆ so mainly just hanging out with my dogs and binging Netflix๐Ÿ™ƒ
but the weather has been amazinggg and im getting less pale by the day ayyy ๐Ÿฅณ
so yeah. WHATS UP WITH YOU?๐Ÿฅฏ๐Ÿฅฏ
stunning ๐Ÿคฉ
Who is my bff so talented!
How***
๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
love love LOVE thissss
I lLOVEEEEE THIS!โ™ฅ๏ธ
fantastic!!! ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰