here we go again #kellber ๐Ÿ’—๐Ÿ–ค this edit was such a challenge but I think itโ€™s a win! kellbers not afraid ๐Ÿ˜‚ go follow my beautiful and ridiculously talented bestie @editbee ๐Ÿ‘ฏโ€โ™€๏ธ๐Ÿ’ญ

904x903 Zswaggerina

here we go again #kellber ๐Ÿ’—๐Ÿ–ค this edit was such a challenge but I think itโ€™s a win! kellbers not afraid ๐Ÿ˜‚ go follow my beautiful and ridiculously talented bestie @editbee ๐Ÿ‘ฏโ€โ™€๏ธ๐Ÿ’ญ


Heart 28 Response 2
WOAH STUNNING
is your talent available for purchase?๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฉ
so itโ€™s not buy one, get one free? ๐Ÿ˜‚ wow this is expensive business
WOW YOU GUYS ALWAYS KILL IT
sure we can talk!!
b e a u t i f u l โค๏ธ
yeah it makes me sick too ๐Ÿคข and sure!!! Iโ€™m in the car all dayโ˜บ๏ธ haha
oh Iโ€™m leaving California now! I got there Sunday night and we are leaving this morning
yeah I was really only there for three days. the first day I went to Huntington Beach and downtown Huntington and I got really sunburnt lol. the second day I went whale watching and saw a bunch of dolphins and a blue whale! I also tried in n out and went to the daiso japan store! on the last day I went to Los Angeles and saw the Hollywood sign, walk of fame, and the Santa Monica pier.
please letโ€™s switch ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
hahah and the dolphins were so cute!! I have a picture that photographer on the boat sent out. Iโ€™ll remix it to you
yeah the dolphins were just SO CUTE!! now 3 days back home ๐Ÿ˜ฃ
a 3 day drive home I mean
YES ENTERTAIN ME
whether that be collabing, questions or conversation I need entertainment
haha we should get to know each other more? maybe
whatโ€™s your favorite ice cream flavor?
awwww yes kellber doesnโ€™t shy away from a challenge lol !!๐Ÿ’—๐Ÿ’“
yum - I usually go for chocolate or Oreo/cookies n creme!! and yes I do have whi โ˜บ๏ธ itโ€™s @MintyBaby
I can start a message I think also did you follow me on vsco? are you gigi-I? haha
WE NEED THAT FOR APRILS FOOLS OMGGGGG
switch icons, bios, and post an edit with the other user omg๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
omg I canโ€™t figure it out ): I know how to on vsco. I tried to on whi but it keeps saying itโ€™s unable to do that
we can choose another day for a surprise๐Ÿคซ๐Ÿคซ
this is very beautiful ugh teach me
๐Ÿคซ๐Ÿคซ๐Ÿคซ๐Ÿคซ๐Ÿคซ
pretty as always!
it was a great show lol
TALENT
ART
BEAUTIFUL
haha I watched friends when I was like 10 and now everyone is watching it again these days๐Ÿ˜‚
imagine having this much talent canโ€™t relate