๐Ÿ’œ C L I C K ๐Ÿ’œ
I entered this for -pinkpineapples- contest! Check out her page if u have time! Iโ€™m not sure if I like this collage either soooooo

floha

๐Ÿ’œ C L I C K ๐Ÿ’œ I entered this for -pinkpineapples- contest! Check out her page if u have time! Iโ€™m not sure if I like this collage either soooooo


84 0
haiiiii
UM
love this! you should come check out my contest!
I mean I think so...?
you mean the math test?
um then... yes I'm ready
heh me too
wanna collab
aww thank you and omg this is amazing and sooo beautiful
๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
Love this! ๐Ÿ˜
brushhhh this is so pretty!! ahahah pls don't delete or else i'll uh uh uh punish u ๐Ÿ˜‚
also WHAO NEW LONG BIO ILYYYY
sooo pretty whaooo
thanks for enteringggg
lyyyy ๐Ÿ’•
oh no such threat
thank youuu โ˜บ๏ธโœจ
re:// can i pick out the photo and quote and you put it together
re:// yes unlimited entries xd
Beautiful๐Ÿ™Œโค
nO pRoBlEmO
aiya such stranger ๐Ÿ˜‚ sobrina
Aw man! Love_yourselfx3 got out in May
Gotcha. ๐Ÿ˜†
ikr!
livvi...hate to be this person but...check the spelling of "followers" in ur bio... ๐Ÿ˜‚
AMAZING!
^@-SunBurst- ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ yep
OHMYGOSH! THIS IS SUCH A BEAUTIFUL COLLAGEEEEEE! youโ€™re gonna win soooo yeah donโ€™t even look at mine๐Ÿ˜‚
I LOVE YOU ACCOUNT SO FREAKIN MUCH
PLS FIX IT FJSKAKAKJFD
thanks and np! :D
CONGRATS! U WON FIRST PLACE IN MY CONTEST! please make sure to check the remixes for ur prizes and comment ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป on the prizes page (so I can remix u the prizes!) Thnks for entering and congratsss! from -whiteroses- aka Kate๐ŸŽŠ๐Ÿ’“
AHHHH I LUV THIS TEXT SO MUCH
heyyy! since I won my contest, would u like to collabโ˜บ๏ธโ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ๐Ÿ’—๐Ÿ’—
np
thx so much for the spamโค๏ธ๐Ÿ’•
hi!๐Ÿ˜Šโค๏ธ (sorry this is copied and pasted!๐Ÿ˜ฏ please read!๐Ÿค—) thinking of doing something while youโ€™re not busy!?๐Ÿค” why not try entering my contest for fun!๐Ÿ˜„โœจ there will also be prizes for the winners that could be you!!๐Ÿฅ‡๐Ÿฅˆ๐Ÿฅ‰thanks for reading and be sure to enter!๐Ÿ˜„๐Ÿ’“
hey kivvi kivvi kivviiiiii itโ€™s past june 19 ๐Ÿ˜‚ ahh sorry
aiya livvi hope ur having fun in um the place where u are rnnnnn! (oh yes such privacy) aaanyway yโ€™know the sunflower contest? you won an optional collab so um tell me if u actually wanna do it or if ur too lazy like me ahaha
idc if you donโ€™t like it I love it ๐Ÿ˜ lol ๐Ÿ˜‚ Iโ€™m sooo weird
ahhh ty your stuff is gorgeous ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
this is stunning!! ๐Ÿ’–