🎅12/17🎅
hey skies! it’s beginning to look a lot like christmas 🎅🎅 ik i haven’t posted in a while but i’m still here, i’m just commenting and i will post every now and then! i was looking through my photos and saw tumblr girls and realized i haven’t posted

Those-Aesthetic-Vibes

🎅12/17🎅 hey skies! it’s beginning to look a lot like christmas 🎅🎅 ik i haven’t posted in a while but i’m still here, i’m just commenting and i will post every now and then! i was looking through my photos and saw tumblr girls and realized i haven’t posted


36 1
@caption: 🎅12/17🎅 hey skies! it’s beginning to look a lot like christmas 🎅🎅 ik i haven’t posted in a while but i’m still here, i’m just commenting and i will post every now and then! i was looking through my photos and saw tumblr girls and realized i haven’t posted in a long time! so here’s the list y’all hv been waiting for! 😌 q: what do you want for christmas? a: crown rings from shein! 😏 merry christmas and happy new year everyone! 💗💗
pretty!!
I love how u make bgs, want to collab sometime?
a: any kind of craft stuff!!
sooo pretty 🤩 💞🤩☺️💖
aotd: nike shoes
this is so pretty!! <3
aotd: cds and stuffed animals <3
haha I rlly don’t play any sports, but my mom wants to sign me up for volleyball but idk and my social anxiety is terrible🥲
This is so pretty 😍
aotd:some new crafts and maybe a phone
wanna colab? aotd: three barrel crimper
these air maxes i don't remember what air maxes exactly lol 😂
tysm!
ty that's sweet💖
when do you want to collar?
**collab, im open whenever bc i don’t have school
oh, like i said in the caption, -ChasingBlue- did the text!
btw, this collage is gorgeous!!
heyy!!!!
i'm glad you're back!!!!
i'm doing great, so excited for christmas😱😱😱
are you off school yet?
awwwh, thank u~!🥰🥰
last friday was my last day too!! so. many. tests.😭😭😭😭
JUST 3 DAYS
then we can start over from 365 again😂
then new years, my gosh i love staying up till midnight and counting down till the new year with family
SO PRETTY AHH
THIS IS SO PRETYYYYY
thank u!
its ok, i promise i’ll come back!💗
🤶New Post🤶
i hope you are having a very ✨merry✨ 🎄christmas🎄💚new post!❤️
well it's here now! christmas!!! i'm so excited!
what are your plans for today?
hi im back! but i wont later in weeks!
yayayayayay i got clothes from shein too!!! and yes i did 💕
hey! please enter my icon contest!
MERRY CHRISTMAS
WHAAATTT THIS AMAZING
literally everything about this is amazing
omg no fair!!!
idk if you're still there but how is/was it?!!
and i got a few makeup things and a super cute barbie! never too old for dolls😂
what about you, what did you get?
stop your literally so kind <333
i mean i really was speedin on that panda😭😭😂
OMG DID YOU RIDE ONE THATS LIKE A BODY SLIDE AND DROPS STRAIGHT DOWN?!
those ones scare me bad😂😂
but i love like the tube rides!
and lucky! shein has such cute clothes!
i was such a speed devil when i was like seven and i'd always ride those tube ones, but i guess this is my sign to try one again😂
ahh not tube slide, body slide, i'm staying up till midnight and i'm already sleep deprived by staying up a half hour later than normal😭
Ty!
Happy New Year. So surprising for it to already be 2022. 2021 had its ups and downs but I am so proud of you to make it through that year. I wish you the happiest new year💕💕
HAPPY NEW YEAR 🥳!!
np!
update: i survived past midnight but then i was asleep right away😂
how about you? did you make it? lol
what did you get for Christmas?
I’m bored lol
I’m on vacation rn
HAPPY LATE CHRISTMAS/NEWYEAR🎊🎊
hiiii
ok but this is stunning 🤩🤍
Hey!Happy late new year!I hope you come back sorry to bother you if your busy but peaches back<33
Congrats on a almost 500 followers<33 please come back!Pc has been dreading without you 😟
please come back!🤧😭<33
come back… also new post!
COME BACK👹
Come back👹
COME BACK👹
Hey! how are you doing? 💗💗
🤍new post🤍
Comgrats on a nearly 500… Just wanted to check on one of my closest friends<33
Heyy! So did you quit?
new post..
Idk if you'll be active to see this but how are you?? I miss you sm <3
new post
new post
hey:) I really miss you:(
Hi I absolutely miss you a ton!
HII:)