banana / anitta feat. becky g / Aug. 2, 2018

i tweaked the lyrics a bit to make them PC friendly (lol), & then realized u can't even read them🙄

yeah, this is basically the same layout as a previous edit 🙃

i've got 3 other edits i should've finished las

mm33ss

banana / anitta feat. becky g / Aug. 2, 2018 i tweaked the lyrics a bit to make them PC friendly (lol), & then realized u can't even read them🙄 yeah, this is basically the same layout as a previous edit 🙃 i've got 3 other edits i should've finished las


63 0
completed caption: "ive got 3 other edits i should have finished last year!😭"
This is so pretty! 💕
amazINGGG 😍👏🏻❤️❤️
this is so cool I love it!!
I LOVE THE COLORS 😭💜💖
нι gσяgєσυѕ 💜 ι’∂ яєαℓℓу αρρяє¢ιαтє ιт ιƒ уσυ тσσк α мσмєηт тσ тαкє α ℓσσк αт му α¢¢συηт αη∂ ѕαу нι 👼🏼 му ηαмє’ѕ вяσσкє αη∂ ι’м ℓσσкιηg тσ мαкє ѕσмє ƒяιєη∂ѕ χχ нσρє тσ нєαя ƒяσм уσυ ✨
thank you😭💜
love this
THIS IS STUNNING
this is gorgeous ❤️❤️
ty💕
THIS IS ABSOLUTELY BEAUTIFUL 🧡😱
💜💜💜💜 Love this
thank you!☺️✨
😳❤️❤️
did I mention this looks wonderful
thank you 💖💘
thank yoUu I love your content so much aaa 💕
re:// Well I know it’s from Boy With Luv, but I found it one Tumblr. And by the way, I love your edits! They are so pretty!💗
thanks!! well i had to start over quite a few times lol
sooo, for your request you said you wanted tragic lyrics.... I have no idea how tragic it is, but without me by with confidence is a “sad?” song. I dunno if you want something more than that, but you if have an idea of a song, PLEASE TELL ME.
no, it’s totally fine :) can’t wait to see it!
ty ty TY 🥰💕💖
yay! I’m glad you like it!
I changed it to something else but I didn’t like it but then I couldn’t find the stick man to put it back, so it’s just black for the moment😂
thanks :)
aaaaa thaNk yoU
thanks :)))))
thanks 💕💕💕
bro I hate tea but like I think I’ll have to power through and drink it bc it’s bAd. thank you sm for the advice 🥺💕
I did it and I’m feeling a loT better now. I literally did chug it with my nose held close lmáo
WHOAAAAAA HOW DO YOU MAKE THESE
No, and that's not me but there were lots of girls and women that had flower crowns at the festival and there were even a stand where you could buy the flowers and get help to make an own crown. I love the idea 😍
/was
i’m studying to become a missionary
the correct answers to my latest post are 2,6,7. you got really close tho! thanks for commenting 🥰
👊👊👊👊thanks man
tysm!
aw thanks ~! 💕💕
omg this is so dang aesthetic!! I don’t know how you do it but I love it 😍😩
aaaa thank you 🥺🤧
THANKS💕
45. i’m in bed lol
4. i love cotton candy, cats, and my friends
13. a tie between mint green and grey probably owo
lol i wish but it’s not
thank you!! my handwriting looks so much better digitally😂
well, del is a part of my name, and artista is like Spanish for artist. bam, delartista.
Choosing a favorite movie is really hard. Megan Leavey is probably a fave though.
thanks for your contribution homie👊😌
i feel like there is nothing more graceful than crying in a store or fast food restaurant
eep thank you!! also this is soooo pretty🔥❤
trueeeee i feel that. i’m sad how many times i’ve had breakdowns in gas station parking lots lol
thank you <3
he’s a literal angel 🥺💜
aw thanks~! 💕✨🌸💗✨💕💖🌸💕💖
me too m8. last night i was literally thinking about all the ketchup i wanted to consume. so far i’ve eaten ketchup with everything i’ve eaten today lol
thank you <3 i thought they added a nice touch lol
thank you!!!!!
awHhh you’re so sweeT 🤧🤧
thank youuu💕💕💕
miGraNe gAnG
tysm❤️
tysm ❤️😩
whoa this looks awesome
re/ kiwis are strangely cute imo lol
thank you!!
thank you <3
Jeah isn't it totally CRAZY that we already had frost nights? But today it's raining...how are you doing?
re : JHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPEEEEEEE
tysm❤️❤️❤️
🖤
Aw thanks dear!!
THANK YOU
aw thanks~! 💕✨🌸💖💞💓💕✨✨💞💕
aw thank you sm~! 💕✨🌸🌸💗💞💕🌸✨💕
ty ❤️
gahhhh thank you 🥺💕
aw much love💘!