thanks so much!!!❣️ @nat__xx 
#firstfeature #collab #yay
•7/26/19• 
||xXLiaMarieXx||

xXLiaMarieXx

thanks so much!!!❣️ @nat__xx #firstfeature #collab #yay •7/26/19• ||xXLiaMarieXx||


57 0
YAYAYAYAY IM SO HAPPY OUR COLLAB GOT FEATURED 😁😁😁😁😁❣️❣️❣️❣️❣️❣️🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
aww that’s ok! yay!
Congratulations!!💕🎉🎉
tysm. and you’re welcome 💗💗💗
mmm, let’s see. maybe following a lot of ppl. and spamming a lot of ppl. post often, but not too often. that way they’ll keep coming back to see more of your beautiful work x
you’re very welcome. and they are great. a collab sounds amazing. which part would you like to do?
oh, that’s totally fine. i’d love to explain to you if you’d like <3
ok that’s great. so basically, there’s 4 parts kinda. there’s the background, the quote, the text, and the png’s. usually ppl split it up with the first two and last two, but you pick whichever one you prefer. and once we get the background and quote together we remix and the other person does the rest of the putting together. then they remix the final product and usually they both post giving credit to each other. :)
no no, you’re not annoying at all. you seem very happy, genuine, and energetic. i love that x but i’m gonna switch back over to my main and we can continue talking there. @-oof
Aww thankyou so much!
OMG CONGRATULATIONS!!! YOU DESERVE IT SM🥰🤩
aw tysm congrats💓🎉
Congrats on getting featured!!!!! I Love your collages🥰
congrats!!!! they’re well deserved🥳🥳❤️
awh ty💓
hiii I wanted to know if you have any other social media besides piccollage
omggurl congrats on the feature this collage is amazing!!!
you deserve it
yay yay yay!
aww thank youu🥰🥰 that means so much
awww no problem and you’re so sweet❤️
aww thanks
💗💗💗
aww! congrats! it is beautiful!
thank you!!☺️✨yours is amazing too😍🥰
Congratulations! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉
np!!☺️
congratulations!! 💖💖
np :)
aww thank you!!
aww thank you!!
thank u and congratulations 😘❤️
😊😘💞
ty🥰😘💕
thank you
OH MY GOSH THANK YOU SO MUCH FOR THE COMPLIMENTS IT MEANS TO MUCH MAH HEART💞💞
wanna be friends? i’m lexi 😁
how
tysm 😊
pls follow me
Omg! You are such a good collager!❤️Your gonna get so much features!🤗🥳🥺
yasss lia! do you maybe want to collab sometime?
To celebrate 600 followers, I have decided to do a Celeb Games. Come join!
😊💕
congrats!
thx for the likes!!
ur so sweet!!
aww thanks!
please check my most recent post
congrats!!!
do you have any idea for a username for me there will be an award I like descendants
congrats!🥳🥳🥳 you deserve it!❤️🍩
thank u so much for commenting on my post.💖 u have no idea what that means!🥰🤩
aw thank u so much
thank you so much! I would love to be friends!🤩 you are amazing and so are your posts
CONGRATS!
Hey beautiful collager! You should enter Inspirations_1's games!
and congrats!
woahhhhhh you got so many likes duuude
whoops i meant to say that on the actual post, sorry hun
awesome!!😍
Hello, amazing follower. Go enter my First Competition, The Trinity Games. 💜💜💜( c&p)
love your account!!!
thank you!!💜💜
great account follow me
hey amazing collager! I’m holding a vogue games and there’s only 5 spots left! it would mean the world if you could participate! have an incredible day x ❤️💫
I love your sunflower chill vibes!! you are so inspiring! it would mean the world if u’d check out my profile!
can you go enter my contest please? thanks!