ahh hi everyone🍡🍊 how are you all? special thanks to @meandmeonly (enya) for all the support with some friend issues💥🌟| soo this is so different whoa ahah, I felt like trying something new☁️🦋 rate outta 10/ 💭✨

640x748 blossomed-

ahh hi everyone🍡🍊 how are you all? special thanks to @meandmeonly (enya) for all the support with some friend issues💥🌟| soo this is so different whoa ahah, I felt like trying something new☁️🦋 rate outta 10/ 💭✨


Heart 302 Response 10
aaahhh woahhh you’re improving is much liss🧡🧡🧡🔥🔥🔥🔥
awh haha tyyyyy :)
omgggg lisss this is absolutely stunning like woahhh girl🤩🤩🤩🤩 and aw no problem I’ll always be here for u x
whoa gorgeous
😍😘😍😍😍😘😘😘😘😘 WOWOWO
oMG LISSSYYYY THIS IS SO FREAKIN AMAZINGGGG
wowwwww this is sooooo pretty💓🌷
AHHH TYSM!! 💕💕💕💕
Your collages are litterally breathing and i cant deal with it 😂😻
too stunning 🤩👏
Plz enter my movie games it would be amazing if u we’re in it
omg love this so muchhhhhh 🤩
oh my god this is SO good like wow
this is sooo pretty and creative,@caption i hope you feel better and that you work it out and do what’s best for you💗
10/10!! STUNNING
WOOOAAHHHH I AM IN LOVE WITH THIS MASTERPIECE 🤩🤩🤩
OMG MY EYES HAVE BEEN BLESSED THIS IS INCREDIBLE!!! LIKE HOW??! AH SO GORGEOUS!! 💜💜
UGHHH SAME TO YOUUUU
😻🔥🔥
nppp❤️
you’re welcome!❤️
this is sooooo good omg
GORGEOUSSSS
haha just saw your comment on @thisisafanpage😂i don’t even know what that was😂
thank you!!
OMG OMG OMG! wow wow wow lissi! i just love this collage so dang much i just can't even!! 1000000 billion million jillion/10 ⚡️ is this the most gorgeous collage i have ever seen?? probably... 😯 i'm just in complete AWE of your FREAKING TALENT! like what the heckkkkkkk djsisvajabbs 🤯🤯 i can't even process anything right now.... THIS IS A MASTERPIECE!! 🤩
this deserves to be feaured a trillion times over #featurethis
🦋Hello!, I have a contest running on my page, I would love it if you could check it out🦋
awhhh thanks💓can u do the background for the collab or do you rather me do the background?
ur sooo talented☁️⚡️🍃
my name is Renae!
lol ya i think it’s cuz schools starting and i’m not mentally ready😂😭
ugh i wish summer was longer😭
awwww that's okay lissi! you totally deserve it because it's just so beautiful! ily 💗
i don’t know what it is but your collages and your page are just so aesthetically pleasing as a whole idk how to say it but your acc is stunning ✨
nPPPPP
^^ aGreEeE
ahww thank you!! 😊
hey there please could u enter my celeb games to celebrate 200 followers!!! you can enter team Ariana, billie,Taylor, or Sabrina!!! hope that u have fun xxxx💕 -Ariana_Arts
anything’s fine, also I would love for you to do this style for the background!🍭🦋🌈
Hey awesome collager! I’m holding a icon contest and would love it if you joined! ♥️
so good <3
any theme is good maybe summer
This is pretty! ❤️
okie :)☁️⚡️
thatssss good! my day was eh. it’s been somewhat productive so that’s good I guess😂
djksdkdkd THANK YOUUU LISSSSSS
WOW THIS IS BEAUTIFUL
please check my recent this is important
wow this is so stunning🤯😍💗
10/10 🥰😍
stunning! 10/10!
sorry I've been so inactive hru?
thanks !
THIS IS AMAZING 😍😍 no words can explain! 🤭
ikr like try counting your money while you hold your breath
or rebuilding Notre Dame while holding your breath, for that matter
smh
BEAUTIFUL AND CONGRATULATIONS ON GETTING FEATURED! LOVE YOU SOL MUCH AMD THANKS
10
wowiwowoowowow CONGRATS IN THE FEATURE GIRL THIS IS STUNNING😍❤️
10000/10 this is literally my fav collage😱😱
and I love the quote🥰
10😍
this is GORGEOUS! hey btw could you enter in my contest? Id really appreciate your talent :)
congrats on the feature I love this !!!❤️
aww thank you so much liss🧡🧡
WOAH
GIRL
THIS
IS
SO
BEAUTIFUL!!!!!!
congrats on the feature!! you totally deserve it!
I need some followers
HOLY MOLY THIS IS AMAZING! CONGRATS!!
this is so amazing I’m just like aaaa
gorgeous
this beautiful
love it🌸
hi! so, I’m running an experiment: does self advertising actually work? if you want to weigh in in the results, could you come enter my icon contest? you might have to scroll just a little bit, but the due date is September 6 and I would love to see more entries!!! (sorry for the self advertising and the terribleness that this generally is) - hopeful_editor14
Also I love this so much!!!!!
welcome!!!
so gorgeous !💗
last day to enter my icon contest!
Hey! come enter my contest!!😊
check out my vote for contests 👍🏼
10/10 this is amazing!!☺️😊
Kristina
10/10 all the way 100%💯
and it’s only 😍
good one of only
h
Check out my contest!
only a good is a only love use
if and
good one
B E A U T I F U L
and add
good
🐶
good
and
100000000000000000000/10
follow me would appreciate support might follow back
good morning and if you have
and
⚠️CALLING ALL HARRY POTTER FANS ⚠️ Come check out my account for some awesome Harry Potter themed fun! Wanna win in some trivia quizzes? or HP role play? FIND IT ALL HERE!
no
no as is the only about the is life
and as one
😍😍😍😍
^??
😍
😎
😎😎😎😎
stunning!!💖✨
school home mo in the morning school home new😎
new home
😍
you cute
is and Dk4l
omg i love this!!!
only l yes and
love and
like my new collage please
and as school morning hours school home now
and as it tham was the online name
we as a is the is
to sexy .
good one
congrats on the feature!
😍
good one
👇🏾
😎
please join the icon contest in my extras account-JL36-extras!
⚠️ Copy And Paste Message ⚠️ Hey Everyone, I have celeb Games on my page, 24 free spaces for you! please join team ari, Billie, camilla or Selena. I will notify when the games start! Sorry for advertising, Thank you!
only asking about that is the is name and the only
🤩
🤩
😍
😍
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
love this
thsi makes me miss summer