New style, who dis?πŸ€ πŸ’›

750x732 Spotlight-

New style, who dis?πŸ€ πŸ’›


Heart 122 Response 0
haha WOAH BEAUTIFUL!! where do you find all your amazing pics
haha ooo what’s your Pinterest? I have Pinterest tooo
yEEt thatS pReTty gOoD aND fREsH
i just followed you!! I’m twinkling stars
NO BUT IT HONEST TO GOD LOOKS LIKE IT BELONGS IN A LAND FILL
SMHπŸ€£πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ
GOOD THAT CAT IS MR LIFE SUPPORT
aGh me too but everyone except for me in my family hates cats so Β―\_(ツ)_/Β―
OML THAT DOGGO IS SO FRIGGING CUTE
wOw that’s a predicament
I MISSED YU TOO T-T
BEAUTIFUL
HOYEEAAHHHH
dis gorgggg
HDUDJSHD BEAUTYπŸ˜©πŸ’•πŸ’•πŸ’•
u know i never asked u what ur name was πŸ˜‚πŸ˜‚ so what's ur name? πŸ’•
wow THIS IS SO PRETTY oof I wish I was this talented πŸ˜ͺ
it’s cool!
amazinggg
AW OMG UR PROFILE PIC 😍
Ok, lol! Thanks! 😊
I’m on my way to school rn
I’m gonna dieeee
ooooo love this style so pretty!!!!
😻😻😻😻
SO BOOTIFUUUL!
sUrE
gAsP??
sUrEe :)
hmmmmmm WELLLLP ya never knowπŸ˜‰
thank you so muuuch
you're gosh darn amazing
YASSS πŸ˜»πŸ’•
SURE
I'm maya but ppl call me mayo because there too many mayas πŸ˜‚
RACHEL RACHEL RACGELL HELLO THERE
WE HAVENT TALKED IN LIKE 27 YEARSEK
so WUT iS UP
AWW THANK YOU T-Tβ™‘
AND THE WORST BIT IS I'M ALLERGIC TO EGG
AND NO STOP TALKING THIS IS BEAUTY
OWO BILLIEE EYELASH
IM WATCHING MINUTE TO WIN IT SKKSKS
YOUR MAKING ME LOVE BEAUTY IF THIS IS WHAT IT IS
but there's this stuff called mayola which is like egg free mayo I guess πŸ˜‚πŸ‘
your excused ;))
YEpP πŸ˜‚
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
yOur weLcome
that's fine πŸ˜‚πŸ˜‚
THAT IS WONDERFILLED
abOut WINNING THINGS... in A MINUTE
also I love your icon
it's so cute gahh
I DiDnT dIE
SKSKSKK I USED TO WATCH IT ALL THE TIME AS A KID
& i just fOuNd it oN NETFLIX
I hated every moment of it
UM WOW STUNNING.
and THANK YOU❀️
mines just hedwig because hedwig is my favourite character in harry potter πŸ˜‚
Thnks!πŸ˜‚ I came up with it one day and I was like, I HAVE to make a second account now!
Oh and thanks I love this collage tooπŸ’•
tysm! love your acc πŸ’“πŸŒΏ
thank you so much + this is so pretty!
Oh, ok! 😊
you’re welcome β™₯️
I LOVE YOUR PFP
oMg SAmE
ThAT SOunDS FAnTASTiC rN DuDEπŸ˜ͺπŸ‘
rACHEL
YOUR NEW STYLE IS AMAZING😍
eE my stomach hurts
iMY WHOLE VOICE IS SO RASOY AND HOARSE AND IM LOSING MY VOICE
THIS ISNT GOOD
MY VOICE NEEDS REVEIVING
oOf
tyy
mkay
Omgb you are AMAZING and have SO much talent!! you should have like 15k followers!!! 😍
oh haha that’s okay! I like this style a lot!
ahAHHAHAHHAAHAH
well obv this isn't my real name but ya can call moi moony
amazing
HAHA BC MY NAME USED TO BE M00NL1GHT_ so like moony and yea
πŸ’–
hUkbHkNgshskjHsudns YeEesssS ahHhHh😩😩😩
aw thank you! np! πŸ’“
awww tysm 😘
BEAUTIFUL
πŸ™ŒπŸΌβ™₯οΈπŸ˜‚
I JUST ACCEPTED HOW DID U GET MY USER?
haha thank you sm!!!!!!!!!!!!!!!
I think draco's pretty cool
but my heart belongs to hedwig
πŸ˜‚πŸ˜‚
the saddest death was Hedwig's
wAIT ACTUALLY WHAT??
yEA IT'S ALSO MOONY COS I LOVE HARRY POTTER SM I HATE WHEN MY BBY REMUS DIES 😭😭
aww im sorry bro i feel your painπŸ˜ͺ
buut on the bright side u get to sleep when you’re done.. DO IT 4 THE SLEEP U GOTS THIS FAMM I BELIEVE IN UU(wowowo i’d be a terrible motivational speaker ahahhs apologies🀣)
OMG SRSLY? THAT'S LIT AG
AF*
nAH But i'm a fan of the books 100%
YAAYAYAYYSYAYA
IM PROUD OF UUUUUπŸ˜€πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
4 THE SLEEEEEPSS
no problemo
HEY!
haha πŸ˜‚
tbh I prefer the books
hey rachel, it's moi mooony i wld be over the moon (hah see what i did there πŸ˜‚πŸ˜‚) if you could enter the song lyric contest my frd (-NEON_L1FE-) and I made
follow for follow? 😁
HIII πŸ˜‚
thanks!
and all of the stuff the movies missed is so triggering *cough* PEEVES *cough*
that caption lol
love it xx
so lovely
OoOoOoOOo lovely