This one kinda feels like it isn't finished yet? Like, I love the whole idea and it's a full poem, but I also feel like I might write it better some day, like it's still a work in progress :)

CreatingPoetry

This one kinda feels like it isn't finished yet? Like, I love the whole idea and it's a full poem, but I also feel like I might write it better some day, like it's still a work in progress :)


40 0
this is incredible !! the way you capture emotion through writing always stuns me !! 👏👏👏 amazinnnngg
beautiful
Wow that’s amazing how you can write such detailed amazing poems! I love it! but yeah I feel that too I feel like it’s not finished all the way but you can always do a part two of it!
Astonishing really. It’s as if I’m there. I swear my heart skipped a beat. 😂
😭😭thanks so much!
this is so good!
I still can’t get over how beautiful and descriptive this is!!
ty !! <3
woahh I love this!! I think it’s one of my favs that you’ve written, it’s so detailed and the imagery is so specific!’
thank youu
this is so gooddd!
First Issue is out! I would appreciate if you would come and check it out!🗞📰
this is beautiful ❤️
thx for the comments <3
@ caption: I definitely feel the same abt unfinished poems especially those shorter ones of mine, tend to think it’s not enough and that I shld add on but sometimes the shorter the poem is, the sweeter and more impactful it is :) definitely love the poem of this, rlly a pity that I missed it :”) well sorta. emotions and actions in this were rlly well conveyed :) but even if this isn’t finished/incomplete for you, this is amazing and the “updated” version will be as great as well, no doubt abt that.
thank you <33
oh- so sorry for the random assumption 😭😭 u shld watch the movies tho HAHA it’s pretty good I would say lol (not forcing u btw)
HAHA SURE
hmm I would say that the ending is pretty good maybe add like a short line as the ending instead? it could be smtg short and sweet that can leave an impact on the poem as well? idk, just smtg random HAHA
also no problem :) u deserve all the compliments u can get :)
tysm!! i actually love that one too😊💗
btw how have you been??☀️
thank you so much!! hru?
yup, there’s definitely too much honestly HAHA
awee tysm!! Hru?
tysm !! <3
awww thank you so much <3 i've been good too!! i'm supposed to be studying rn lol, i'm just taking a loooong break😭😂💕
thank youuu!! 💕
Thank you Anouk! ❤️
new post
OH I just noticed your collage feed is mostly organized by writing on one side, collages on the other :00 thats so cool whaat
This is so good! I love the way you captured every last detail in this writing!