quick 5-10 minute sketch- 
yay you actually tapped! here’s a really quick sketch that’s about to be ruined by lineart lol
not my best, but I still like it? I think? ignore the bad proportion lines tho lol. prob going to take this down soon.

748x748 NightProwess

quick 5-10 minute sketch- yay you actually tapped! here’s a really quick sketch that’s about to be ruined by lineart lol not my best, but I still like it? I think? ignore the bad proportion lines tho lol. prob going to take this down soon.


Heart 58 Response 2
Please ignore the fact that she doesn’t have eyebrows yet😂
I always manage to forget about dem brows
holy shii... HOW DO YOU EVEN AHHHH
I didn't even notice that she had no eyebrows until you mentioned it! Love the art!
wowww 😍
this is rlly amazing sksks💫💫
ooooo
ALSKDJDBNS THIS IS SO AMAZING HOW-
this is cuteeeeeeeejfjshdue
omg this is so good! I would love to see more of your art
dANG KAT THIS IS AMAZING
this is so good!
omg rip 💀 how is it so far?
honestly that was me last year too 😂😂 normally english and science are good subjects for me, but i had a b in english for most of the year and a c in science 😰 i was able to punch the grades up a little before the end of the first semester but it was rlly jarring tbh :’D
this is on point👌👏👏
JDNDJDJJDJDMD
that's a 5-10 minute sketch HSOJDVDHSISJBSHSKSNSBSJJBWHATTTTTTTTTWHATADKEJEBDJOSBEBDIDJDBHXOSBSVSVIDODNEVHHHHHHDHDHDHDHHAHAHAHHAHAAHJAHAHDBDIFJEBGDISJD VYI In 5-10 minutes I can draw a flower literally
pretty!!!🥀😄✨